Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Wat te doen?

Ik heb net jonge zebravinkjes en ze zijn aan het uitvliegen. Nu heb ik mijn japanse kwartels opgesloten in het binnenhok.. Want ze hadden meteen de eerste de beste vinkje te pakken.. en dat is niet de bedoeling.. Of moet ik ze gewoon los laten lopen? Ik vind het zo zielig als ze ddl kapot worden gepikt door de kwartels..

Wachten tot ze zelf volledig kunnen vliegen, zou een maandje wachten als ik jou was

Opmerking

hallo,

een maandje hoef je niet te wachten.

met een weekje vliegen ze zelf wel rond. wel nog een beetje in de gaten houden met de kwartels maar dat zal verder wel goed gaan.
      mvg roy (vogelfreak)
      kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Supermoeke
        Ik heb net jonge zebravinkjes en ze zijn aan het uitvliegen. Nu heb ik mijn japanse kwartels opgesloten in het binnenhok.. Want ze hadden meteen de eerste de beste vinkje te pakken.. en dat is niet de bedoeling.. Of moet ik ze gewoon los laten lopen? Ik vind het zo zielig als ze ddl kapot worden gepikt door de kwartels..
        Als ze de jonge zebravinken kapot pikken moet je ze natuurlijk niet los erbij laten lopen. Vreemd dat je dat vraagt als ze bezig zijn het eerste jong te grazen te nemen. Ik zou die kwartels weg doen en Chineesjes nemen. Die doen dat niet zo snel.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vogelfreak
          hallo,

een maandje hoef je niet te wachten.

met een weekje vliegen ze zelf wel rond. wel nog een beetje in de gaten houden met de kwartels maar dat zal verder wel goed gaan.
          Ik heb ze toch los gelaten.. De kleintjes vliegen goed.. Want anders moet ik ze ddl de hele tijd binnen zetten.. Want de nestjes komen niet te gelijk uit.. Ik hou het in de gaten...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
            Als ze de jonge zebravinken kapot pikken moet je ze natuurlijk niet los erbij laten lopen. Vreemd dat je dat vraagt als ze bezig zijn het eerste jong te grazen te nemen. Ik zou die kwartels weg doen en Chineesjes nemen. Die doen dat niet zo snel.
            Nee, ze waren er niet mee bezig.. Ik was net in de kooi toen er een vinkje omlaag vloog.. Maar de kwartel ging er opaf.. Ik heb ze meteen weer in het nestje gezet en de kwartels in het binnen hok.. om het te voorkomen..

Toen wij de kwartels kochten zijn de handelaar dat het chinezen waren.. Maar het waren japaners.. Helaas.. Misschien in het voorjaar omruilen...

Opmerking

Working...
            X