Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke kleurslag?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

heb dit ook soms bij de jongen groeit keurig weer aan maar duurt soms een tijdje

Opmerking

Waaraan zien jullie zo snel dat de pop een pastel is?

Het is goed om te weten dat er hier mensen op het forum zitten die bijzonder goed bekend zijn met het identificeren van verschillende mutaties maar ik persoonlijk, zou dan ook graag willen weten op welke eigenschappen jullie je mening baseren.

Op die manier leren we allemaal een beetje bij.

De man is idd een masker, dat had ik er zelf ook in gezien, maar hij lijkt me wel heel licht van kleur niet?

Zou hij misschien al een masker/pastel kunnen zijn? Dan baseer ik me op de heel licht wangen. Ze zij n veel lichter dan die van de maskers die ik hier zelf heb zitten, vandaar...

Opmerking

volgens mij hebben pastellen altijd 3 kleuren in de staartblokken is mij toch zo verteld.
        ik zelf denk van niet heb ook zo masker mannen zitten denk dat is omdat het maskers zijn van de bruin serie.
        ben benieuwd wat de andere kenmerken zijn van pastel.

Opmerking

Natuurlijk is een van de kenmerken het opbleken van de vogel en inderdaad, drie kleuren in de staart is een duidelijk kenmerk.
          Ook meende ik al vergelijkingen te zien met de kleur van mijn eigen bleekrug pastellen.
          Ruud.
          www.strekervogelvrienden.nl

Opmerking

Working...
          X