Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kleur

Hallo weet iemand welke kleur zebravink dit is?
    als het tenminste te zien is op deze foto alvast bedankt
    Bijgevoegde Bestanden

welke kleur hebben de ouders??

heb vandaag iets gelezen over roodoog. en die heeft ook een "rood oog".

Opmerking

De zebravink is een grijze. Hij lijkt misschien wel blackface, maar dan moet het veld tussen de oogstreep en de snavel zwart zijn. Dat is hier niet het geval.
      Wel laat de vogel meer zwart op de borst zijn. Dit is naar mijn mening overmelanisatie. Dit trekt met de rui weer weg.
      Ruud.
      www.strekervogelvrienden.nl

Opmerking

bedankt voor de reacties mooi kweek resultaat Bas goed bezig
        En Ruud de kweker waar ik ze van heb zei dat het een eumo was met een splitpopje die bij elkaar passen ik weet niet wat een eumo is maar ik vond hem gewoon mooi om te zien, geen eumo dus maar gewoon grijs jammer wel 5 jongen van

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tonko
          bedankt voor de reacties mooi kweek resultaat Bas goed bezig
          En Ruud de kweker waar ik ze van heb zei dat het een eumo was met een splitpopje die bij elkaar passen ik weet niet wat een eumo is maar ik vond hem gewoon mooi om te zien, geen eumo dus maar gewoon grijs jammer wel 5 jongen van
          ik hoop voor je dat je geen eumo prijs betaald heb die kosten namelijk tussen de 100 en 500 euro per stuk.
          en een kweker/handelaar die zo liegt over zijn vogels zou ik nooit meer heen gaan.

verder ruud heeft gelijk
          met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door zwartwang
            ik hoop voor je dat je geen eumo prijs betaald heb die kosten namelijk tussen de 100 en 500 euro per stuk.
            en een kweker/handelaar die zo liegt over zijn vogels zou ik nooit meer heen gaan.

verder ruud heeft gelijk
            Nee dat niet 25 euro heb ik betaald nog genoeg voor een koppeltje grijze lijkt me niet meer heen gaan dus bedankt voor de reacties

Opmerking

Bijgevoegde Bestanden
              'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
              X