Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ballerina vink ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik had ooit maskergrijze jongen, die met 2 weken natuurlijk uitvlogen en 3 dagen daarna al begonnen te 'krassen'; poging tot zingen.
    Zo wist ik al snel wat man was en wat pop.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

Opmerking

Opmerking

'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

hihi leuk joh.ja ze kunnen frijpostig zijn hoor.
          als ik in mn stoel vlak tegen het gaas gaat zitten komt henkie mn witte eigenkweek jonkie altijd naar me toe en zit te kwetteren tegen me.
          ik klets dat wat terug en dan houd hij zn koppie schuin alsof hij luistert.
          mn man zegt soms al dat ik kierewiet aan het worden ben.
          maar ik zeg dan weet ik ik ben besmet met het zebravink virus dus ik kan er niks aan doen.
          dan lacht hij erom en vind het stiekum weg zelf ook erg leuk.

Opmerking

Mijn man kan het allemaal niet zoveel schelen wat ik doe met de vogels, zolang hij er maar niets na hoeft te doen. Ik moet zelfs zelf euthanasie plegen in egval van nood. dat doet hij ook niet. Als ik ooit ziek word denk ik dat hij de hele boel opruimt.
            Maar goed, ik ben nog gezond en springlevend (nou ja 'spring'...) dus ik ga lekker verder met vogelen.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

oke nee zo erg is het bij ons niet hij helpt me ook met schoonmaken en als er inderdaat wel eens een ziek vogeltje zou zijn zou hij het wel doen.
              voor de rest bemoeid hij zich nergens mee maar als me iets niet lukt helpt hij me wel.
              alleen vind hij wel dat ik teveel over vogels praat, snap ik niks van jij??
              hihi groetjes Anneke.

Opmerking

'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
                X