Hallo ik heb ff een vraagje ik heb 6 eitjes in me kweekkooi maar als ze uitkomen hoe doen jullie dat?Moet ik ze in een grotere kooi doen of voliere want ze moeten toch leren vliegen en in me kweekkkooi is dat een beetje lastig?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
jongen in een kweekkooi
Collapse
X
-
als het lukt en je krijgt jongenOorspronkelijk geplaatst door vlammyHallo ik heb ff een vraagje ik heb 6 eitjes in me kweekkooi maar als ze uitkomen hoe doen jullie dat?Moet ik ze in een grotere kooi doen of voliere want ze moeten toch leren vliegen en in me kweekkkooi is dat een beetje lastig?
dan wachten tot de jongen minimaal 35 dagen oud zijn
dan kunnen ze zelf eten en kan je ze in een grotere kooi zetten zonder de ouders
dat vliegen in een kweekkooi komt wel goed
Piet
Opmerking
-
ik laat ze er gewoon in zitten zodra ze kunen vliegen en ze zelfs standig zijn haal ik ze bij hun ouders weg en doe ik ze in een vluchtOorspronkelijk geplaatst door vlammyHallo ik heb ff een vraagje ik heb 6 eitjes in me kweekkooi maar als ze uitkomen hoe doen jullie dat?Moet ik ze in een grotere kooi doen of voliere want ze moeten toch leren vliegen en in me kweekkkooi is dat een beetje lastig?
hopelijk kun je er iets mee met kijn verhaaltje :$
Opmerking
-
Ik doe hetzelfdeOorspronkelijk geplaatst door zebravinkje1998ik laat ze er gewoon in zitten zodra ze kunen vliegen en ze zelfs standig zijn haal ik ze bij hun ouders weg en doe ik ze in een vlucht
hopelijk kun je er iets mee met kijn verhaaltje :$zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking