Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jongen in een kweekkooi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• jongen in een kweekkooi

Hallo ik heb ff een vraagje ik heb 6 eitjes in me kweekkooi maar als ze uitkomen hoe doen jullie dat?Moet ik ze in een grotere kooi doen of voliere want ze moeten toch leren vliegen en in me kweekkkooi is dat een beetje lastig?

Ikzelf heb 4 jongen kooien daar gaan ze in als ze zelfstandig eten dan hebben ze alle vliegruimte
    Groetjes van marco

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vlammy
      Hallo ik heb ff een vraagje ik heb 6 eitjes in me kweekkooi maar als ze uitkomen hoe doen jullie dat?Moet ik ze in een grotere kooi doen of voliere want ze moeten toch leren vliegen en in me kweekkkooi is dat een beetje lastig?
      als het lukt en je krijgt jongen
      dan wachten tot de jongen minimaal 35 dagen oud zijn
      dan kunnen ze zelf eten en kan je ze in een grotere kooi zetten zonder de ouders
      dat vliegen in een kweekkooi komt wel goed

Piet

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vlammy
        ik laat ze er gewoon in zitten zodra ze kunen vliegen en ze zelfs standig zijn haal ik ze bij hun ouders weg en doe ik ze in een vlucht

hopelijk kun je er iets mee met kijn verhaaltje :$

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door zebravinkje1998
          ik laat ze er gewoon in zitten zodra ze kunen vliegen en ze zelfs standig zijn haal ik ze bij hun ouders weg en doe ik ze in een vlucht

hopelijk kun je er iets mee met kijn verhaaltje :$
          Ik doe hetzelfde
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
            Ik doe hetzelfde
            oo allergie voor vogels?
            zo ja balen

Opmerking

JA jammergenoeg!
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Working...
              X