Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zebravink

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• zebravink

hallo,

wie kan mij vertellen,gezien 't feit dat je beter tijdens de broedtijd niet in het broedbakje komt, wat je toch reeds in de voliere zet als voer voor de evt. jongen,stel dat , je weet maar nooit.Kijk ik kan er wel brood in gooien maar dat is binnen de kortstmogelijke tijd keihard,ja.

Zaad zal nog niet geschikt zijn , misschien ietwat eivoer maar ja 't zijn geen kanarie's dacht ik zo.Wie heeft er een tip voor mij. B.V.D.

Groeten

Kees

jongen

Gekneusd zaad, eivoer, trosgierst, stukje appel, gekiemde zaden, buffalowormpjes.

Brood is ongeschikt voor vogels in verband met aanwezig gist.

Groet,

Rob.

Opmerking

bedankt rob , want brood had ik toch in m'n gedachten,maar na jou reactie weet ik weer even voldoende .Nogmaals thank you.

Kees

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
        Gekneusd zaad,
        Groet,

Rob.
        ??? de ouders kneuzen het zaad toch voor de jongen?

Gewoon zaad, water en eivoer neerzetten en voor de ouders uiteraard ook grit en kiezel.

En zebravinken kun je gerust eens storen hoor met het broeden; ze keren heus wel weer terug.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

zebravink

hallo mogen turquoisine bourkes valk catharinaparkieten en zebravinken samen zo ja welke nog mogen samen bij elkaar. zo nee welke mogen niet bij elkaar blijven.......

groetjes jeremy

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy
            jeremy;172461]hallo mogen turquoisine bourkes valk catharinaparkieten en zebravinken samen zo ja welke nog mogen samen bij elkaar. zo nee welke mogen niet bij elkaar blijven.......

groetjes jeremy
            hiervoor moet je even een apart topic maken; dit heeft niets met dit topic te maken.

Gewoon teruggaan naar de rubriek en dan op 'nieuw onderwerp' klikken.

Ik weet overigens niet of deze samen kunnen.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
            X