Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot formaat Wit koppels 3x

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Alle begin is moeilijk, maar eerst verdiepen in wat je wil gaan doen kan zeker geen kwaad.
    Ik zie net dat je studeerd, misschien een idee om een studie te doen naar wat goed is voor de vogels.

Verder zou ik me niet blind staren op het formaat.
    Zelf heb ik 92+ gehaald op de TT met een, volgens andere kwekers, te kleine vogel.
    Maar hij liet de grote jongens achter zich omdat die vaak niet meer goed van model zijn.
    En als ik "goed type" en "goed formaat" op mijn keurbriefjes heb staan, dan zegt dat ook wel wat.

Kweken van Zebravinken kan prima in kooien van 40 cm. maar ruimer kan geen kwaad.
    Ik hoor nog wel eens verhalen van kwekers die met 6 maanden al beginnen te kweken.
    Maar zelf doe ik het pas na een jaar.

100 mensen geeft 100 meningen, maar kijk altijd eerst naar wat het beste is voor de vogel.
    GR:RAY

Opmerking

Gemene deler

Hallo Ray.
      100 mensen geeft 100 meningen. In die 100 meningen zit volgens mij toch wel een gemene deler, en dat houd ondermeer in niet kweken met vogels voor ze ten minste 12 maanden oud zijn. Kooien, hoe groter hoe beter. Kweken met gezonde vogels. En een goede voorbereiding mag daarin niet ontbreken. Voorbereiding zowel in het vogel verblijf als de voorbereiding van de vogel houder. Goed inlezen, vragen, vragen en meer vragen( slechts nadat je jezelf goed hebt ingelezen anders worden we hier stapel )En dat is slecht het begin van een mooie en hopelijk hele langdurige hobby.

Wat Henk de Vries nu leuk aan postzegeltjes vind.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
        Hallo Ray.
        100 mensen geeft 100 meningen. In die 100 meningen zit volgens mij toch wel een gemene deler, en dat houd ondermeer in niet kweken met vogels voor ze ten minste 12 maanden oud zijn. Kooien, hoe groter hoe beter. Kweken met gezonde vogels. En een goede voorbereiding mag daarin niet ontbreken. Voorbereiding zowel in het vogel verblijf als de voorbereiding van de vogel houder. Goed inlezen, vragen, vragen en meer vragen( slechts nadat je jezelf goed hebt ingelezen anders worden we hier stapel )En dat is slecht het begin van een mooie en hopelijk hele langdurige hobby.

Wat Henk de Vries nu leuk aan postzegeltjes vind.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
        100% mee eens
        GR:RAY

Opmerking

Opmerking

Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar waarom kies je uit zo'n 1000 zebravinken een zieke en betaal je er ook nog eens 6 euro voor?
            Zoals ik al zei ik wil je niet aanvallen, snap het alleen niet.
            Groetjes,

Freek

Opmerking

Snap ik wel, zou ook zo reageren, maar leek me een logische keuze.
              Aangezien ik nog maar zelden zo een zuiver witte, forse vogel heb gezien wou ik me aan deze gok wagen , K'had wel al gedacht dat de vogel enkel reisstress had. Vandaar.

mvg jonas k

Opmerking

Working...
              X