Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Doen we 't of doen we 't niet
Collapse
X
-
De meeste kwekers houden mannen en poppen apart buiten het kweekseizoen, als je dat ook wil, zul je minstens 1 vlucht erbij moeten maken.
Kanariepoppen samen met zebravinkpoppen zou wel moeten kunnen denk ik, als de ruimte groot genoeg is.Groet Ton,
www.allevogels.nl
-
zoals ton zegt mannen en poppen scheiden.
hier kweekt mijn vrouw ook glosters dus die zitten tussen de zebravinken.
geeft eigenlijk nooit problemen.
alle jongen zebra en kanarie gaan in gemengde jongen vluchten tot duidelijk is na de jeugdrui wat mannen en poppen zijn en worden dan opgesplitst in de mannen en poppen voliere,s.
gaat altijd goed alleen moet je wat meer aandacht voor luisbestreiding hebben zebra,s hebben daar niet zo,n last van maar met kanarie,s er bij welmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Ik weet niet of je de kanaries ook laat broeden in de vluchtOorspronkelijk geplaatst door kees54mijn probleem,nou ja ,probleem,is zebra's en kanarie's tezamen.
ik laat de zebra's in de vlucht "hun gang gaan" maar hier vliegen ook de kanarie's rond.Stel dat deze laatste in de broedblokjes van de zebra's gaan kijken,wat dan?????
Misschien allemaal in de broedkooien en alleen de jonge vogels in de vlucht.
10 broedkooien,6 voor kanaries,en 4 voor zebra's.
Geef me jullie mening a.u.b.
die worden namelijk wel gestoord door de zebravinken, die slopen de nesten van anderen
de zebravink laat zich niet zo gauw storen
Maar als je op kleur wil kweken zou ik alleen in de broedkooien kweken
Piet
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking