Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste nestmateriaal zebravink

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• beste nestmateriaal zebravink

Ls,

wie adviseert mij??????????
    de een zegt dit,de een zegt dat,wat is nu eigenlijk het beste nestmateriaal voor de zebravink,sisal of iets van natuurlijker aard als U begrijpt wat ik bedoel

hoi kees 54, volgens mij maakt het niet uit ,mijn zebravinkjes hebben vorig jaar sesal gekregen maar in de voliere vinden ze zelf ook het 1 en ander , blaadjes ,veertjes zelfs leeg gegeten trosgierst.
    zebravinkjes zijn volgens mij wel de makkelijkste vogels om mee tekweken .
    groetjes monica

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

ik heb vacht van de shi-tzu kruising van mijn vriendin in de kooi gelegd.... was zo in de nestkastjes verdwenen.
        Ik krijg ook af en toe paardenhaar en schapenhaar, maar dat moet ik eerst in stukken knippen, anders draait het om de poten.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Beste Kees,

Ik maak voor mijn zebravinken de nestjes ( voor ) met kokosvezel en geef ze daarbij stro en gedroogd mos om het zelf mee af te maken.
          Maar een zebravink gebruikt bijna alles wat ze maar kunnen pakken, ik heb 1 koppeltje die de stengels trosgierst nog mee het nest in trekken
          Groetjes,

Freek

Opmerking

Hier ook die ervaring, het maakt ze niet uit.
            Het mooist (meest natuurlijk ook) vind ik zelf gras, hooi en veertjes.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Ik geef ze hier gedroogt mos,lang gras,cocosvezel de bruine en de witte

en ze vinden zelf nog vanalles tot trosgierststengels toe
              maar deze haal ik liever uit de nesten kwestie van geen eitjes te verliezen

Frank4

Opmerking

Working...
              X