Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke man bij deze pop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ook dit koppeltje is aan het broeden geslagen. Twee eieren gezien, benieuwd hoeveel er nog komen. Van drie naar negen zebravinkjes in een maand gaat best hard
    Groet,

Geert-Jan

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kroongj
      Ook dit koppeltje is aan het broeden geslagen. Twee eieren gezien, benieuwd hoeveel er nog komen. Van drie naar negen zebravinkjes in een maand gaat best hard
      ik van in de zomer tot nu 70stuks

Opmerking

Ik zie nu 3 eitjes in het nest, maar beide vogels zitten nog geruime tijd samen buiten het nest. Ik dacht dat ze bij het tweede eitje hoorden te gaan broeden? Gaat dit nestje dan verkeerd aflopen?
        Groet,

Geert-Jan

Opmerking

Ik zie nu 3 eitjes in het nest, maar beide vogels zitten nog geruime tijd samen buiten het nest. Ik dacht dat ze bij het tweede eitje hoorden te gaan broeden? Gaat dit nestje dan verkeerd aflopen?
          nee hoor maak je geen zorgen ze gaan pas broeden bij het 4de eitje

mvg bart

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door bart henderickx
            nee hoor maak je geen zorgen ze gaan pas broeden bij het 4de eitje

mvg bart
            Ik zie al vijf eitjes en nog is er geen sprake van echt broeden. Beide vogels zijn langere tijd samen uit het nest.
            Groet,

Geert-Jan

Opmerking

Ik zie al vijf eitjes en nog is er geen sprake van echt broeden. Beide vogels zijn langere tijd samen uit het nest.
              raar laat ze maar doen ze zullen wel is gaan beginnen zeker

Opmerking

Dat ze veel uit het nest zijn zegt helemaal niets; ik heb vorig jaar eitjes zien liggen, nooit een vogel erop en daar kwamen 3 jongen uit.
                En nu heb ik weer 2 jongen uit een nest waarvan ik meende dat er niemand naar omkeek.
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

Opmerking

Inmiddels wisselen ze elkaar wel af. Ze begonnen gewoon flink later dan mijn andere koppeltje. 5 eitjes liggen er in het nest.
                  Groet,

Geert-Jan

Opmerking

toppie nu hopen dat ze bevrucht zijn en der jongen er goed uit komen ik heb momenteel 5 jongen isabel bruine liggen
                    Neem Gerust een kijkje op mijn site

http://rkarssenvogels.123website.nl

Opmerking

Groet,

Geert-Jan

Opmerking

Vandaag heb ik dit paartje met jongen over gezet naar mijn andere, nieuwe kooi. Hierbij twee foto's van het lichte jong. Het lijkt wel een getekende witkop bruin . De andere twee lijken mij gewone bruine maar daar heb ik nog geen foto's van.

Groet,

Geert-Jan

Opmerking

Vandaag heb ik dit paartje met jongen over gezet naar mijn andere, nieuwe kooi. Hierbij twee foto's van het lichte jong. Het lijkt wel een getekende witkop bruin . De andere twee lijken mij gewone bruine maar daar heb ik nog geen foto's van.

ohh! Echt een mooi vogeltje!
                          Groetjes,

Freek

Opmerking

Working...
                          X