Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje Orb Zb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vraagje Orb Zb

Hai, ik heb een vraag en deze keer heb ik het wel op internet gezocht, maar niet goed kunnen vinden:

Als je plaatjes van 'oranjeborst zwartborst' ziet..... is er geen spatje zwart te vinden op de borst; de vogel is geheel oranje van snavel tot ver op de buik en flanken.

Waarom heet dat dan toch oranjeborst zwartborst?

En wat is dan het verschil tussen orb zb en gewoon oranjeborst?

okee, dat zijn 2 vragen.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

als je een gewone oranjeborst gaat zoeken ga je zien dat deze nog streepjes tekening laat zien in het oranje en bij de combi is het volledig digt gegaan dat is de werking van de zwartborst die dat doet uitvloeien

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
      Hai, ik heb een vraag en deze keer heb ik het wel op internet gezocht, maar niet goed kunnen vinden:

Als je plaatjes van 'oranjeborst zwartborst' ziet..... is er geen spatje zwart te vinden op de borst; de vogel is geheel oranje van snavel tot ver op de buik en flanken.

okee, dat zijn 2 vragen.
      zwartborst heeft een hele brede/hoge zwarte borst en zorgt voor uit vloei van de wangen en flanken en geeft een oranje omzoming op de vleugels.

breng je daar oranje borst in(oranje factor maakt alle zwart oranje)krijg je dus zo,n vogel als jij gezien hebt.

dus 2 kleurmutanten in 1 zeg maar
      met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Okee, dat zijn 2 duidelijke antwoorden. Ligt dus niet zozeer aan de kleur, maar aan het uitvloeien en verdwijnen van de tekening.

okee, dan snap ik dat, bedankt!
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Okee, dat zijn 2 duidelijke antwoorden. Ligt dus niet zozeer aan de kleur, maar aan het uitvloeien en verdwijnen van de tekening.

okee, dan snap ik dat, bedankt!
          tekening verdwijnd niet dat heb je met witborst bv maar zwarte tekening word oranje.
          met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

okee... begrijp ik het nog beter.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

okee, dat zijn 2 vragen.

een ob zet al het zwart om in oranje dus al het zwart van de zwartborst is orangje geworden en dan heb je obzwb

Opmerking

Working...
              X