Mededeling

Collapse
No announcement yet.

popje jaagt achter jonge aan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• popje jaagt achter jonge aan.

De jongen achter tralies plaatsen of in een babykooi,Arno. De pop voert dan
    door de tralies.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Bedankt voor de tip Antoni, maar het lijkt erop dat de vogels het gehoord hebben, want het is sinds gisteren een stuk minder.

En de jongen eten ook al behoorlijk zelfstandig, dus als dat goed blijft gaan kunnen ze toch binnenkort van de ouders worden gescheiden.

Opmerking

Het lijkt er op alsof de pop aan de jongen duidelijk heeft willen maken dat het tijd werd om zelf hun kostje eens bij elkaar te scharrelen en zij niet meer alles kant en klaar in de snavels van de jongen wilde schuiven.

Opmerking

ele, ja daar lijkt het inderdaad op, kan me dat ook goed voorstellen, want ze zijn al behoorlijk fors voor jonge van 4,5 week

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
            Het lijkt er op alsof de pop aan de jongen duidelijk heeft willen maken dat het tijd werd om zelf hun kostje eens bij elkaar te scharrelen en zij niet meer alles kant en klaar in de snavels van de jongen wilde schuiven.
            Doe ik ook, als mijn kinderen straks oud genoeg zijn en het huis niet uit willen hoor! Gewoon bijten!
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

hey

zolang ze de jongen voert laat je ze maar doen maar het is zoals je zegt volgens mij wil ze aan een nieuw nestje beginnen
              welke kleurslagen kweek jij??

Opmerking

Working...
              X