Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee popjes bouwen een nest?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Mooie popjes hoor.
    laat de eitjes maar liggen; dan leggen ze geen nieuwe en kost hen dat niet zoveel kracht.
    En er zal toch niets uitkomen (tenzij je ze korter dan 3 weken hebt en ze voorheen bij heren egzeten hebben), dus dan kan je ze lekker laten broeden.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
      Mooie popjes hoor.
      laat de eitjes maar liggen; dan leggen ze geen nieuwe en kost hen dat niet zoveel kracht.
      En er zal toch niets uitkomen (tenzij je ze korter dan 3 weken hebt en ze voorheen bij heren egzeten hebben), dus dan kan je ze lekker laten broeden.
      Dat zou inderdaad zo maar eens kunnen.
      Tja dan hebben de jongen maar gewoon 2 mamma's toch?
      .

Grt Hansko

Lezen = Leren
      Leren = Proberen
      Proberen = Ervaring opbouwen

http://kanaries.doodlekit.com

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
        Mooie popjes hoor.
        Als ze uit een dieren winkel komen of van een kweker waar ze in een mix kooi hebben gezeten zou de nieuwe pop wel eens bevruchten eitjes kunnen hebben whahaha...

altijd grappig zulke dingen... Ik heb het zelf met mijn zwartwangen gehad. Ik had 6 zwartwang poppen gekocht en 1tje ervan begon in een keer nestje te bouwen en eitjes te leggen. En later 5 jong. Leuke dingen altijd.

Opmerking

Nou, dankjullie wel!
          Inmiddels hebben we de eieren geschemerd, maar er zit niets in. We hebben het nestje opgeruimd en eitjes leeggezogen (om te bewaren). Ze leggen nu nog steeds eitjes, ondanks dat hun nestje weg is. Kleine eier fabriekjes
          Pietje & Saartje ♥, Snoetje ♥, Pip & Ashja ♥

Opmerking

Working...
          X