Al mijn exoten zitten in traliekooien van dit type:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GMZ-virus
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arickxAl mijn exoten zitten in traliekooien van dit type:
En als ik ze daarin zou kunnen zetten... Plankje eromheen tegen tocht of inkijk is zo gemaakt natuurlijk.'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
het is natuurlijk wel de bedoeling dan buurman niet gaat lonken naar buurvrouw want dan komt er niet veel van.
ze moeten elkaar niet kunnen zien dat is het beste dus wat je ook gebruikt plankje er tussen.met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwartwanghet is natuurlijk wel de bedoeling dan buurman niet gaat lonken naar buurvrouw want dan komt er niet veel van.
ze moeten elkaar niet kunnen zien dat is het beste dus wat je ook gebruikt plankje er tussen.
We kijken ook nog even rond hoor, naar broedkooien,maar ik vind ze, zelfs 2e hands soms behoorlijk prijzig voor wat je er in principe voor hebt; een houten doosje met tralies.
maar goed, als je een hobby hebt moet je er wat voor over hebben, dus we kijken rustig verder.
Voorlopig moet mijn man nog steeds eerst de schuur uitmesten en het dressoir opbouwen en weer inruimen.... dan kijken we verder. we hebben nog een maand of 4-5 de tijd.'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwartwanghet is natuurlijk wel de bedoeling dan buurman niet gaat lonken naar buurvrouw want dan komt er niet veel van.
ze moeten elkaar niet kunnen zien dat is het beste dus wat je ook gebruikt plankje er tussen.
Ik heb voor traliekooien gekozen voor de lichtinval.
Maar met eenzelfde soort heb ik geen ervaring. Misschien is mat plastic een oplossing? Maar elkaar horen zullen ze zowieso.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door arickxMet vogels van dezelfde soort zal dat misschien wel meer nodig zijn. Maar ik heb hier een kooi met een koppel bichenowastrilden tegen een andere staan met 4/2 japanse meeuwtjes. Ik heb de bichenows in september gekocht aan een man die zei dat ze wel de eieren uitbroedden, maar de jongen geen eten gaven. Ze hebben ondertussen vier jongen die bijna 2 weken oud zijn en alles gaat goed.
Maar met eenzelfde soort heb ik geen ervaring. Misschien is mat plastic een oplossing? Maar elkaar horen zullen ze zowieso.'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door arickxMet vogels van dezelfde soort zal dat misschien wel meer nodig zijn. Maar ik heb hier een kooi met een koppel bichenowastrilden tegen een andere staan met 4/2 japanse meeuwtjes. Ik heb de bichenows in september gekocht aan een man die zei dat ze wel de eieren uitbroedden, maar de jongen geen eten gaven. Ze hebben ondertussen vier jongen die bijna 2 weken oud zijn en alles gaat goed.
Maar met eenzelfde soort heb ik geen ervaring. Misschien is mat plastic een oplossing? Maar elkaar horen zullen ze zowieso.
dus als je koppels uit elkaar haalt en vervolgens naast elkaar met andere partners in een kooi zet terwijl ze hun oude partner naast zich in de andere kooi hebben ze nooit tot broeden gaan komen tenzij ze elkaar niet meer kunnen zien.
zebra,s zijn met gedrag een geheel eigen klasse tegenover de rest van de tropen vogelsmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwartwanghet probleem bij troetel is dat de vogels bij elkaar zitten in de voliere en zebravinken gaan een verbintenis aan voor het leven.
dus als je koppels uit elkaar haalt en vervolgens naast elkaar met andere partners in een kooi zet terwijl ze hun oude partner naast zich in de andere kooi hebben ze nooit tot broeden gaan komen tenzij ze elkaar niet meer kunnen zien.
zebra,s zijn met gedrag een geheel eigen klasse tegenover de rest van de tropen vogels
Mijn maskergrijs koppel blijft bij elkaar en ik denk dat ik mijn andere maskergrijs pop, die met de pastelzwartwang man samen gaat aan kennissen doe in hun buiten kooi. En de zwartwang grijs man en zwartwang grijs pop zien elkaar toch niet zitten, dus die kan ik handig opsplitsen.
Anders is het inderdaad een beetje zielig en ik ben erg gevoelig voor zielig.'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking