Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kan dit?

Hoi allemaal,
    Gisteren 17 zebravinken gekregen omdat iemand zijn voilliere ging afbreken
    Nu komt het dat er 5 jonkies bij zaten al wel uitgevlogen maar nog een zwarte snavel
    Omdat ze snel wegmoesten heb ik ze gisteravond laat voor het werk opgehaald en ze allemaal in een kooi van 1 meter gezet
    Nu wil ik de vogels meer ruimte geven dus moet ik ze splitsen
    De man waarvan ik ze heb wist niet wie de ouders waren en ik ook niet
    Doe ik er goed aan om te zeggen ik doe die jonkies bij de japanse meeuwen en op hoop van zegen hoop ik dat ze het halen of zeggen jullie laat ze allemaal nog even bij elkaar zitten
    Groetjes van marco

Tja.

Japanse Meeuwen zijn vaak prima oudervogels, maar dan moet je wel net het geluk hebben dat die van jou daar ook trek in hebben. Zijn je jongen zelfstandig? Vaak zie je uit natuurlijk enkele poppen wel overgaan tot verzorging. Als dat zo is, dan zou je die kunnen isoleren.

Succes!

Opmerking

bedankt wit,
      ik zal eens even kijken of er een pop voert en dan haal ik alles uit elkaar de gok dat de japanse meeuwen gaan voeren is moeilijk en ze hoeven niet dood natuurlijk
      Groetjes van marco

Opmerking

Ik zou de mannen en poppen scheiden en de jongen bij de poppen plaatsen.
        De moeder zit er dan altijd bij en zal de jongen wel voeren.
        Ze bij japanse meeuwen plaatsen lijkt mij niet goed. De moeder zal altjd beter voeren.
        Groeten,

Arjan

Opmerking

Geef ze eens wat eivoer en neem een stoel en plaats je er even voor.
          Binnen het kwartiertje weet je wie de moeder of vader is.
          http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
            Geef ze eens wat eivoer en neem een stoel en plaats je er even voor.
            Binnen het kwartiertje weet je wie de moeder of vader is.
            Dat trucje heb ik al geprobeerd maar dan gaan ze niet eten morgen splits ik de mannen en poppen dus dan gaat het wel goedkomen
            Groetjes van marco

Opmerking

zorg voor trosgierst, de jongen zullen de oudere vogels imiteren met afknagen en zo makelijk verteerbare zaden binnen krijgen

Opmerking

Working...
              X