Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 vraagjes in 1. bourkes en winter voilere.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• 2 vraagjes in 1. bourkes en winter voilere.

hallo. kan iemand me helpen?
    ik heb een buiten balkon voilere met 8 zebra vinkjes en 1 turqoisine (blind)
    ik kan in augustus twee bourke"s krijgen jonge.
    lijkt me erg leuk dat gaat toch wel he???
    nu wil ik de vogels voor de winter naar de binnevoilere overplaatsen.
    ze hebben daar dan ook een kooi van 190/170/60.
    in welke teperatuur (buiten ) kan ik dat het beste gaan doen.??
    niet als het al erg koud is natuurlijk dat snap ik maar wil het graag aan jullie vragen voor de zeker heid.
    groet Aniko.
    ps met mn blinde turqoisine gaat het prima hij komt al helemaal bij en fluit er op los .

Dat valt natuurlijk te zien welk weer het dan is, ik zou zeker wachten tot na de rui, ik verwacht dat oktober een mooie tijd is om ze binnen te huisvesten. Met een beetje geluk kan je ze tot november buiten laten. Maar dat valt natuurlijk nog af te wachten.
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

oke dankje .
      dat had ik zelf ook in gedachten.
      we zullen zien dan waneer het echt gaat verslechteren.
      groet Aniko.

Opmerking

Persoonlijk vindt ik de kooi aan de kleine kant voor elf vogels. zeker de combinatie krombekken en exoten bij elkaar.

Elf exoten zou ik zeggen, ja het gaat maar niet ideaal

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door JelleTom
          Persoonlijk vindt ik de kooi aan de kleine kant voor elf vogels. zeker de combinatie krombekken en exoten bij elkaar.

Elf exoten zou ik zeggen, ja het gaat maar niet ideaal

Opmerking

ja ik heb er ook echt over na gedacht.
            en tot de conclusie gekomen dat jullie er meer verstand van hebben dan ik daarom vraag ik ook raad aan jullie he.en neem het ook graag aan.
            ik zie er dus van af en hou het inderdaat lekker bij mn tropiche vogeltjes.
            misschien een koppeltje kanaries lijkt me ook wel leuk.
            of iets anders maar japanse meeuwtjes vind ik een beetje saai. oei,oei nu zeg ik weer iets verkeerds zeker haha.
            groet Aniko.

Opmerking

ik zou er niks meer bij plaatsen 6 vogels is genoeg voor deze grote kooi
              wil je hem vol proppen dat ze niet eens vlieg mogelijkheid hebben??
              ik zou er geen bij meer zetten voor deze maat kooi

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door aniko
                of iets anders maar japanse meeuwtjes vind ik een beetje saai. oei,oei nu zeg ik weer iets verkeerds zeker haha.
                groet Aniko.
                Voor een vogel/dierenliefhebber is geen enkele vogel saai.
                En als je het dan toch over saai wilt hebben ,dan zijn kanarie'eerder saai dan japanse meeuwtjes.
                De meeuwtjes gaan lekker met zijn alle in een nestje zitten ,en zitten vast tegen elkaar ,,dat zullen kanarie's niet doen.

Opmerking

Persoonlijk vind ik parkieten en papegaaien veel minder saai dat kanaries e.d. maar kanaries vallen nog mee, tegenover japanse meeuwtjes. Dat is toch mijn idee, jullie kunnen het net omgekeerd vinden.

Opmerking

is wat je mooie vind ik vind parkiet achtige niet mijn vogels mooi om te zien maar zelf niet voor te hebben
                    geef mijn maar tropen maak weinig rommel weinig krijsen en somige soorten zingen toch wel een mooie melodietje dat is wat ik liever hoor
                    dan genieten vand e prachtige kleuren die ze ook nog eens hebben .
                    dan het gekrijs maar ja dat is iedere wat jezelf mooi vind
                    maar goed ben er gewoon eerlijk in wat ik mooi vind .
                    iedere zijn hobby iedere zijn soort is maar goed dat we niet allemaal op hetzelfde vallen anders zag het allemaal te eentonig uit toch .
                    al heb ik heel ik lang wel een grijze roodstaard of een kaketoe willen hebben .
                    gewoon voor tam te maken niet voor te kweken ermee.
                    heb dat toch maar uit me hoofd gezet en houd het bij tropen

Opmerking

ik kan toch wel 8 kleine vogeltjes is mijn kooi hebben???
                      hij is 190 bij 140 bij 45.
                      de buitenkooi.
                      mn binnenkooi voor de winter is 200 bij 170 bij 60..
                      de zebra'tjes zitten altijd bij elkaar en dat vind ik schitterend.
                      ik heb er nu even 8 maar er gaan er twee weg.
                      ik moest er wel twee bij omdat ik teveel mannen had dat wisten we eerst niet.
                      dus heb ik straks maar 6 zebra'tjes
                      en natuurlijk mn blinde vogel op de grond.
                      Aniko
                      ps. sorry animal ik bedoelde maar de kleur niet de vogeltjes zelf.
                      ik zie altijd alleen de zwart met wit en bruin met wit.
                      en die kleur hebben mn zebra'tjes ook al . zo bedoelde ik het meer.
                      niet kwetsend hoor. sorry.

Opmerking

Click image for larger version

Name:	4 meeuwtjes in nest [640x480].JPG
Views:	1
Size:	97,6 KB
ID:	428748

Dit bedoel ik.
                        Dat zie ik kanarie's of andere vogels niet doen.
                        Samen in een nest ,niet om te broeden ,het zijn zelfs 4 mannen ,denk ik.

Opmerking

Opmerking

Working...
                          X