Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Als alles goed gaat valt na verloop van tijd het afgebroken stuk er zelf af.

Opmerking

Zou het beesie in ieder geval trosgierst geven,
      Dat is vetter dan gewone zaad en is makkelijker te pellen.
      Dan sterkt de vogel sneller aan en zal hij het ook eerder overleven.
      "Wie geluk wil oogsten, moet humor zaaien ... "

Opmerking

Ik wil het beestje eerst weer iets laten aansterken voor ik ermee naar de da ga.. Hij heeft vandaag geen bloed verloren, en wel gegeten en gedronken, als dat vandaag zo doorgaat, hoop ik dat ie morgen genoeg kracht heeft om het ritje naar de da, de operatie daar en de terugrit te overleven..
        Trosgierst ga ik hem zeker geven..

Opmerking

Nu opperreerd men al met een heet ijzeren mes-ding
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Zoals krien al zegt:
            Als het toch niet meer bloedt, kun je het net zo goed afwachten. Het stukje wordt zwart en valt er uiteindelijk vanzelf af.
            Het lijkt wel een beetje cru, maar ook hier is dit wel eens gebeurd en zolang het vogeltje zichzelf kan redden moet jeniet teveel dokteren met zoiets.
            Ruud.
            www.strekervogelvrienden.nl

Opmerking

Bedankt voor jullie antwoorden allemaal!
              Met het vogeltje gaat het goed, voorzover er in deze toestand van goed kan worden gesproken.
              Hij eet, hij drinkt, af en toe manouvreerd hij door de kooi, maar zit wel het grootste deel vd dag te suffen..
              Verder heeft hij vandaag en gister niet meer gebloed, dus dit is wel een goed teken, wel zie ik dat hij zelf probeert het pootje eraf te halen, moet ik de natuur gewoon de gang laten gaan?
              Wat ik nu doe is gewoon volop eten en drinken geven, en iedere dag het pootje ontsmetten met sodawater.

Zijn er dan verder nog dingen die ik moet doen, bijvoorbeeld een antibioticum halen bij de da, of is dat overdreven, en moet ik het verder afwachten??

Opmerking

Voor de rest zou ik er af blijven en ontsmetten is voldoende, geen antibiotica meer nodig, hoor

Opmerking

Hallo iedereen,

Voor degenen die willen weten hoe het met het vogeltje afgelopen is, het is helemaal goed gekomen!
                  Het pootje is er helemaal vanzelf afgegaan, het enige wat ik heb gedaan is een aantal keer schoonmaken en ontsmetten, en nu leeftie al weer gezellig bij de andere vogeltjes in de voliere, hij redt zich prima met z'n ene pootje! En nu ruid tie gezellig met de anderen mee!

Ben heel blij dat het zo afgelopen is!

Groetjes, Harm

Opmerking

dat maakt me nu eens echt blij!!!

Opmerking

Working...
                    X