ik deed mijn gordijnen open, en ik schrok me dood. ik dacht is dat nou mijn zebravink. ik snel me kleren aan getrokken en ik dacht verrek hoe kan dat nou, er zit een vogel van mij buiten. ik heel mijn voilere na gekeken en me binnen hok geen gat te vinden. in een keer zie ik mijn eigen grijze zebravink man vliegen. dus ik dacht nou word het nog mooier dat is helemaal niet mijn vogel haha.
nou zit die al 2 dagen bij mijn voilere ik krijg hem niet gevangen. hij vliegt de hele buurt rond en je hoort hem al in de verte toeteren haha heel grappig om te zien. ik heb het idee dat hij al langer buiten zit vanwege zijn goede conditie hij vliegt namelijk heel de buurt rond zonder te stoppen.
kan een zebravink hier in nederland overleven? iemand een idee hoe ik hem gevangen krijg. zo soort visnetje lukt niet als ik in de buurt kom met dat netje is die vliegt die stukje verder weg.
foto 1 zie je hem duidelijk op de schutting zitten
foto 2 zit die in het midden op de schutting achter de voilere
nou zit die al 2 dagen bij mijn voilere ik krijg hem niet gevangen. hij vliegt de hele buurt rond en je hoort hem al in de verte toeteren haha heel grappig om te zien. ik heb het idee dat hij al langer buiten zit vanwege zijn goede conditie hij vliegt namelijk heel de buurt rond zonder te stoppen.
kan een zebravink hier in nederland overleven? iemand een idee hoe ik hem gevangen krijg. zo soort visnetje lukt niet als ik in de buurt kom met dat netje is die vliegt die stukje verder weg.
foto 1 zie je hem duidelijk op de schutting zitten
foto 2 zit die in het midden op de schutting achter de voilere
Opmerking