Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Betrouwbare opvang gezocht voor 4 zebravinken wegens emigratie
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nou dat je een gouden hart voor je diertjes dat is wel duidelijk .
ik ben ook zo gek en haal ook alles uit de kast voor me beestjes dus ken het gevoel best hoor dat je ze een goede thuis wild geven .
maar misschien makkelijker als je erbij zet waar uw ergens vandaan komt zodat het voor jezelf niet zo ver rijden is om de beestjes te gaan brengen .
-
hallo,
ik weet hoe je je voelt om je zebra vinken weg te doen het is altijd moeilijk om een diertje weg te moeten doen. ik zou me wel kanditdaat willen stellen. ik heb ook zelf zebra vinken. ze hebben bij mij een redelijk grote kooi inverhouding met andere kwekers(ong.4x zo groot). het is altijd moeilijk als je iets lang heb om het weg te doen waar je van houd. ik heb een binnen en een buiten voliere. ik kan de kooi wel in mijn binnen hok plaatsen somers is het rond de 20 graden en in de winter rond de 12(met verwarming.) ik ben aan mijn binnen kooi een voliere bij ana het bouwen deze word ong. 2.5x2.5 met een soort van sluis er naar toe en in mijn binnen hok te komen. als dit klaar is mogen deze 4 zebravinken wel vrij in mijn binnen hok vliegen deze is 4x2.5meter. dus dat is wel een redelijk grote ruimte. het staat wel mooi in mijn binnen hok ik heb er nu toch een lege hoek en dan kan ik hem mooi opvullen met de (bejaarde). ik kom zelf uit rucphen west-brabant. ik hoor het nog welik ben alleen gelukkig, als mijn vogels ook gelukkig zijn
Opmerking
-
maar als je nou ongeveer 9 jaar met deze vogeltjes heb geleeft dan heb je wel een band met ze opgebouwd. zal jij later oud ben hoop je toch ook dat de mensen goed voor je zullen zorgen? of is dat misschien anders?ik ben alleen gelukkig, als mijn vogels ook gelukkig zijn
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking