Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik heb ruim een jaar zebravinken in een voliere met die maaswijdte gehad, en ook jongen daarin gehad.. Volwassen zebraatjes gaan er niet door, jongen bij mij ook niet.. maar als ik de jongen uitving, gingen ze wel half door het gaas heen, dus ze kunnen er door.. Maar bij mij zijn er nooit jongen ontsnapt, maar het KAN dus wel dat ze ontsnappen, dus die maaswijdte bij kleine troopjes is AF te raden..
Ik heb ruim een jaar zebravinken in een voliere met die maaswijdte gehad, en ook jongen daarin gehad.. Volwassen zebraatjes gaan er niet door, jongen bij mij ook niet.. maar als ik de jongen uitving, gingen ze wel half door het gaas heen, dus ze kunnen er door.. Maar bij mij zijn er nooit jongen ontsnapt, maar het KAN dus wel dat ze ontsnappen, dus die maaswijdte bij kleine troopjes is AF te raden..
Groetjes,
Harm
Ik heb dezelfde ervaring. Kop kan erdoor maar verder niet. Hier is er ook nog nooit 1 ontsnapt. Maar als je de keus hebt zou ik toch voor een maatje kleiner gaan.
Ik heb dezelfde ervaring. Kop kan erdoor maar verder niet. Hier is er ook nog nooit 1 ontsnapt. Maar als je de keus hebt zou ik toch voor een maatje kleiner gaan.
Als de kop erdoor kan is het gevaarlijk voor katten!!! Dan moet er zeker een dubbele draad zijn!!!
zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave
als de kop erdoor kan, kan de rest er ook door. Misschien zijn jullie wel jongen verloren, terwijl jullie het helemaal niet door hadden, kan allemaal Ik zeg niet dat het zo is hoor.
Ik heb in 19 x 19 ook Timors en sint-helena`s. Bij het uitvangen even heel lastig. Op te lossen door de vogels niet tegen het gaas te vangen.
Nog nooit iets ontsnapt, ook de tientallen katten hebben nog nooit iets door het gaas gepakt behalve ooit een te dikke, trage, slecht vliegende zebravink.
Opmerking