Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wang bruin kwekers in Zuid Limburg?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wang bruin kwekers in Zuid Limburg?

Jaren geleden heb ik door het realiseren van een aanbouw aan mijn huis mijn vogels wegens plaatsgebrek weg moeten doen. Nu heb ik in de stal een plaats voor een redelijk grote broedkooi en ik vind de wangbruin schitterende vogeltjes. Is deze kleurslag te koop in Z. Limburg? Zijn er kwekers die met deze kleurslag kweken? Puur uit liefhebberij een koppeltje zou me leuk lijken.

ik kweek wel wangen maar met 1 koppel bruinwang
    de rest zijn zwartwangwang ,grijswang,orb wang en nog andere kombies
    ben ook niet van zuidlimburg
    maar midden belgisch limburg

Opmerking

je zou hier eens moeten kijken

en dan klikken op kwekers lijst
      met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Thanks, maar als ik op kwekerslijst klik, dan komt er niks . De pagina springt wel om, maar laat geen gegevens zien . En als ik op "standaardeisen" klik, komt de site van de NBvB tevoorschijn .

Opmerking

Ik zag wel de foto's van de kleurslagen. De maskergrijs en de bleekruggrijs vind ik ook prachtige vogeltjes.

Opmerking

reactie

Oorspronkelijk geplaatst door frans de bruijn
            Thanks, maar als ik op kwekerslijst klik, dan komt er niks . De pagina springt wel om, maar laat geen gegevens zien . En als ik op "standaardeisen" klik, komt de site van de NBvB tevoorschijn .

Ik heb het ook even geprobeerd op de kwekerslijst te klikken. Er komt wel een hele lijst hoor, je moet even geduld hebben. De pagina heeft wat inlaadtijd nodig.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Meerdere malen geprobeerd maar ook na lang wachten komt er bij mij geen lijst zichtbaar.

Opmerking

dan zal ik ook wel iets verkeerd doen maar na 10 min, ook nog niets te zien

Opmerking

bij mij doet hij het gewoon wat voor brouwser gebruik je daar kan het ook aan liggen ik heb gewoon explorer 8

Opmerking

Volgens mij Firefox.Ik ga wel ns via internet explorer proberen.

Opmerking

Yep, gelukt. Via internet explorer wordt de lijst wel zichtbaar. Bedankt voor de tip!!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door frans de bruijn
                        Volgens mij Firefox.Ik ga wel ns via internet explorer proberen.
                        en gelukt en gevonden

Opmerking

Bedankt voor de link Zwartwang. Genoten van de foto's. Voor mij werkte alles prima en snel.
                          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Working...
                          X