Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zebra vrouwtje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ysteeg kan maar beter oprotten, beetje ondankbaar dit

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
      Ysteeg kan maar beter oprotten, beetje ondankbaar dit
      daar ben ik het helemaal mee eens , Zeg je wel bijdehandje maar je gedraagt je zelf als klein kindje
      Neem Gerust een kijkje op mijn site

http://rkarssenvogels.123website.nl

Opmerking

Beter stoppen...

Jongens, deze discussie heeft geen enkele zin meer. Zullen we er maar een dikke streep onder zetten!?
        Graag....

gr
        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
          Jongens, deze discussie heeft geen enkele zin meer. Zullen we er maar een dikke streep onder zetten!?
          Graag....

gr
          Hans.
          Beste idee van dit topic

Opmerking

ysteeg heeft het wel begrepen dacht ik dus nu gewoon stoppen en een slot er op

Opmerking

helemaal mee eens
              met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Al heel lang niet meer op het forum geweest. Vaak domme kattige antwoorden naar elkaar. Ik dacht laat ik toch weer eens kijken !
                Bah door dit te lezen ben ik er alweer klaar mee om eerlijk te zijn.
                Vaak dominantie antwoorden die niet vriendelijk over komen. En het gaat van kwaad tot erger.
                Dag mensen die niets beters te doen hebben als elkaar afzeiken ! Merkoes is weer vertrokken !

Opmerking

ben ik het niet helemaal mee eens !! ben hier nu een paar maanden en heb al heel wat nuttige informatie gelezen en al heel wat bijgeleerd.dat er af en toe wat heen en weer gekat word moet je denk ik maar met een korreltje zout nemen.
                  Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
                  have a nice day

Opmerking

Haha,
                    Waar is dit voor nodig,
                    Deze site is om te helpen en niet om van die wijzen antwoorden te geven, waar je niks aan heb.
                    Help elkaar, En als je het niet weet zeg gewoon niks en help een ander.
                    Mvg, Nicolai.

Opmerking

In onze communicatie met elkaar, communiceren we niet alleen met (geschreven) woorden,
                      maar ook onze intonatie en lichaamstaal wijs, dominant, negatief e.d. overkomen.
                      Het is maar net hoe we er zelf op willen reageren ...
                      "Wie geluk wil oogsten, moet humor zaaien ... "

Opmerking

Working...
                      X