Ysteeg kan maar beter oprotten, beetje ondankbaar dit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zebra vrouwtje
Collapse
X
-
daar ben ik het helemaal mee eens , Zeg je wel bijdehandje maar je gedraagt je zelf als klein kindjeOorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11Ysteeg kan maar beter oprotten, beetje ondankbaar dit
Opmerking
-
Al heel lang niet meer op het forum geweest. Vaak domme kattige antwoorden naar elkaar. Ik dacht laat ik toch weer eens kijken !
Bah door dit te lezen ben ik er alweer klaar mee om eerlijk te zijn.
Vaak dominantie antwoorden die niet vriendelijk over komen. En het gaat van kwaad tot erger.
Dag mensen die niets beters te doen hebben als elkaar afzeiken ! Merkoes is weer vertrokken !
Opmerking
-
ben ik het niet helemaal mee eens !! ben hier nu een paar maanden en heb al heel wat nuttige informatie gelezen en al heel wat bijgeleerd.dat er af en toe wat heen en weer gekat word moet je denk ik maar met een korreltje zout nemen.
Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
have a nice day
Opmerking
-
In onze communicatie met elkaar, communiceren we niet alleen met (geschreven) woorden,
maar ook onze intonatie en lichaamstaal wijs, dominant, negatief e.d. overkomen.
Het is maar net hoe we er zelf op willen reageren ..."Wie geluk wil oogsten, moet humor zaaien ... "
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking