Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Vreemd antwoord met je "geen zinnig antwoord achter de PC"., Dit is een zeer verkeerd, bijdehand akelig antwoord. Een klap in mijn gezicht. En zoals ik al schreef is er niets geks te zien aan haar. Niets achter en onder de vleugels, eet goed en poept goed. Met deze nare antwoorden is dit Forum overbodig.
Lees de andere vragen van dit Forum,,,,,,,,,ook gesteld achter een PC.
Mijn vraag was simpel of iemand het misschien weet wat het is of wat ik kan doen.
Vogelarts in Amsterdam????? Een dierenartrs ziet mij al aankomen met zo een klein zebravinkie. Die durven ze niet eens beet te pakken. En nu spreek ik uit ervaring en niet van achter een PC. Maar dat ik met een echte vogel naar een echte dierearts ben geweets. En ja meerdere malen en naar verschillende dierenartsen in Amsterdam, met verschillende soorten vogels. Ik ben namelijk geen beginnelingetje in vogelwereld.
JAJA bijdehandje, je leest het goed achter jou PCtje. IK BAAL
Wat is dit voor een vreemde reactie. Hier is een forum toch niet voor.
Iedereen probeert hier zijn steentje bij te dragen en elkaar te helpen en dan kom je met zoon reactie. Jammer.
Jammer dat het niet gezellig kan blijven.
Ik ben blij met elke tip en elke reactie die je hier krijgt.
zwartwang doet ook alleen zijn best om je te helpen.
zo van achter de pc kan niemand zonder de vogel te zien jou een zinneg antwoord geven Moest er effe uit
Oorspronkelijk geplaatst door frans de bruijn
Nou nou, wat een vreemde reactie. Zwartwang probeert in mijn ogen alleen duidelijk te maken dat het vanaf een PC moeilijk te beoordelen is wat er precies aan de hand is. Het kan zoveel oorzaken hebben. Dit is natuurlijk beter te beoordelen als je de vogel zelf kan zien. Jij vraagt wat er aan de hand zou kunnen zijn, en zwartwang wil alleen maar aangeven dat dit moeilijk is!! Dus een andere reactie zou je beter staan.Als iemand je een oorzaak cq advies aangeeft kan dit misschien kloppen maar misschien ook niet.Meer zal er niet bedoelt worden door zwartwang.Sorry, moest ff eruit!
Vreemd antwoord met je "geen zinnig antwoord achter de PC"., Dit is een zeer verkeerd, bijdehand akelig antwoord. Een klap in mijn gezicht. En zoals ik al schreef is er niets geks te zien aan haar. Niets achter en onder de vleugels, eet goed en poept goed. Met deze nare antwoorden is dit Forum overbodig.
Lees de andere vragen van dit Forum,,,,,,,,,ook gesteld achter een PC.
Mijn vraag was simpel of iemand het misschien weet wat het is of wat ik kan doen.
Vogelarts in Amsterdam????? Een dierenartrs ziet mij al aankomen met zo een klein zebravinkie. Die durven ze niet eens beet te pakken. En nu spreek ik uit ervaring en niet van achter een PC. Maar dat ik met een echte vogel naar een echte dierearts ben geweets. En ja meerdere malen en naar verschillende dierenartsen in Amsterdam, met verschillende soorten vogels. Ik ben namelijk geen beginnelingetje in vogelwereld.
JAJA bijdehandje, je leest het goed achter jou PCtje. IK BAAL
nou dit bijdehandje en al die anderen hier op het forum kunnen niet op jou informatie beoordelen wat deze vogel mankeerd zelfs dierenartsen weten niet wat een vogel mankeerd zonder mest onderzoek en ook ik spreek uit ervaring ben namelijk jaren lang beheerder van een vogelasiel geweest en stage gelopen bij een dierenarts.
dus trek die lange tenen van je maar weer in voordat ik er heel bijdehand nogal hard op ga trappen.
jij zegt evenwichtstoornis dat is dan maar 1 symtoom wat jou vogel vertoond om een goed antwoord te geven met behandeling heb je meer nodig.
stop je de verkeerde middelen in je vogel gaat hij zeker dood.
en op dit forum schelden en katten we niet op elkaar is nergens voor nodig
met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Bedoel je Psygiater voor jullie?
Nou ik denk niet dat een psygiater iets bereikt bij dit Forum.
Trouwens ik had mij afgemeld van VogelCafe.nl. Stop met jullie onzin. Hier heb ik geen tijd voor. Ook had ik al een berichtje naar de administrator gegeven, na het eerste lieve zinnege antwoord van Zwartblokhoofd, maar ik ben bang dat het via de PC niet lukt.
Ik behoef ook geen antwoord meer van jullie, daar moeten jullie voor bij Zwartblokhoofd zijn, die weet zeer zinneg (zinnig "redelijk, verstandig, weldenkend" lijkt mij meer nederlands) hulp te bieden mocht je je zorgen maken om je vogels. In dit geval was mijn noodkreet mijn ziek zebra vinkje.
Maar bedankt voor jullie goede adviezen (tot eergisteren) van de afgelopen 3 jaar. Triest dat Zwardkop zoveel invloed op jullie heeft.
Oorspronkelijk geplaatst door marc30b
hier lijkt me maar 1 oplossing mogelijk en dat is niet de dierenarts.
Het lijkt me noodzakelijker om een psychiater in te schakelen.
Bedoel je Psygiater voor jullie?
Nou ik denk niet dat een psygiater iets bereikt bij dit Forum.
Trouwens ik had mij afgemeld van VogelCafe.nl. Stop met jullie onzin. Hier heb ik geen tijd voor. Ook had ik al een berichtje naar de administrator gegeven, na het eerste lieve zinnege antwoord van Zwartblokhoofd, maar ik ben bang dat het via de PC niet lukt.
Ik behoef ook geen antwoord meer van jullie, daar moeten jullie voor bij Zwartblokhoofd zijn, die weet zeer zinneg (zinnig "redelijk, verstandig, weldenkend" lijkt mij meer nederlands) hulp te bieden mocht je je zorgen maken om je vogels. In dit geval was mijn noodkreet mijn ziek zebra vinkje.
Maar bedankt voor jullie goede adviezen (tot eergisteren) van de afgelopen 3 jaar. Triest dat Zwardkop zoveel invloed op jullie heeft.
zodat jullie het weten ik ben de baas hahahahahahahaha
met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
dit loopt wat uit de hand. Een dierenarts die bang is om een vogel vast te nemen moet je gn twee keer bezoeken en volgens mij is hij een gewone DA en geen echte vogelarts.
Wat evenwichtsstoornissen veroorzaakt: beroerte, ergens tegen gevlogen, ziekte, ouderdom, gewrichtsproblemen,..... dus bezoek een echte vogelarts en deze zal je hopelijk nog kunnen helpen.
Opmerking