Ik heb een koppel grijze zitten die de jongen niet goed voert. Kan ik het eivoer op een of anderte manier lekkerder maken zodat ze wel eivoer eten en voeren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jongen voeren
Collapse
X
-
Dat kan met wat honing of met geraspte appel, soms is dat net de trigger.
Succes.Groet Ton,
www.allevogels.nl
-
Een klein beetje biogarde (de goedkoopste van de aldi) zodat het een beetje rul wordt wel ook wel eens helpen. Zit ook nog eens bomvol met allerlei voedingselementen. Wel een klein beetje gebruiken.
Ruud.
Opmerking
-
leuk dat je even laat weten dat onze trukjes werkenOorspronkelijk geplaatst door Arie DHHoning werkt. Ze eten het. Nog niet volop maar heb ze al wel zien eten en voeren. Thanx voor de tipsmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
dat ligt er aan bij mij eten ze als gekken het eivoer maar hoor wel eens van anderen zoals jij dat het niet wil.Oorspronkelijk geplaatst door Arie DHGraag gedaan, ben blij met zulke tips.
Ik heb 3 koppels zebravinken zitten en 2 koppels kanaries. Het valt me op dat de kanaries veel meer en gretiger eivoer eten(en ook aan de jongen voeren) dan de zebravinken. Is dat normaal?
is een kwestie van smaak en gewenning denk ik.met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking