Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is het mogelijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• is het mogelijk

Ik Heb een kooi van 122 lang 40 hoog en 40 diep

mijn vraag is hier: kan ik met 2 poppen en 1 man hier in kweken een soort wisselbroed net zo als bij de kanaries
    of zijn zebras solitair aan elkaar

hoor het wel van u

Waarom zouw je dat willen ,,houw ze gewoon per koppel ,dan kan de man ook helpen met de jonge groot brengen. ,zo gaat dat in de natuur ook.

Opmerking

ik had 2 koppels dus 2mannen en 2 poppen alleen 1 man is dood aangezien ik kanaries kweek kwam deze vraag in mij op

mijn vraag was is dit mogelijk 2 poppen en 1 man ie een dezelfde kooi

Opmerking

Dat gaat bijna zeker fout, de poppen zullen elkaar slopen.
        Ik zou het niet gokken want het kan binnen een minuut gebeurd zijn.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

hier heb ik wat aan bedankt ton

dan zit er niks op een koppel te maken 2 rondjes met een pop en 1 rondje met de andere

of ik moet binnenkort nog wat vinden

Opmerking

Je hoeft dat popje toch niet te laten broeden ?
            Je kunt ook een man bij kopen ,,die kosten 3 keer niks ,,want de jongen brengen ook niks op ,zodat het zelfs vaak moeilijk is om er vanaf te komen.

Opmerking

Nadeel van twee koppels in dezelfde kooi is dat dit ook narigheid geeft tussen de koppels volgens sommige mensen.

Bij ons is dit altijd al goed gegaan met twee koppels maar ook al veel negatieve reacties gehoord.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door JelleTom
                Nadeel van twee koppels in dezelfde kooi is dat dit ook narigheid geeft tussen de koppels volgens sommige mensen.

Bij ons is dit altijd al goed gegaan met twee koppels maar ook al veel negatieve reacties gehoord.
                In een kooi kan het mis gaan ,,in een gemengde volliere heb je meestal geen problemen ,zelfs niet met een man of popje te weinig.

Opmerking

Working...
                X