Mededeling

Collapse
No announcement yet.

witte of isabel pop.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Hey iedereen

Intussen hebben we twee isabel poppen aangeschaft en twee witte poppen.
    De witte zouden volgens de verkoper split bont zijn.

Over een tweetal maanden beginnen we te kweken en zullen we aan de jongen zien of dit daadwerkelijk zo is.

Iedereen alvast bedankt voor de reacties

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door JelleTom
      Hey iedereen

Intussen hebben we twee isabel poppen aangeschaft en twee witte poppen.
      De witte zouden volgens de verkoper split bont zijn.

Over een tweetal maanden beginnen we te kweken en zullen we aan de jongen zien of dit daadwerkelijk zo is.

Iedereen alvast bedankt voor de reacties
      bont vererft autosomaal recessief dat betekend dat beide ouders split bont moeten zijn om bonte jongen te geven.

dus aan alleen een split bonte witte pop zonder een bonte grijze of split bont grijze heb je niets daar komt dan ook geen bont uit
      met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

maar het is wel een verrassing wat er uit komt ik heb een bruine pop gekregen uit zwartwang x masker er raad eens bij wie ze weg komen zwartwang ja ja bij jou was een mooie verrassing maar ook zeer mooie zwartwangen hoor

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
          maar het is wel een verrassing wat er uit komt ik heb een bruine pop gekregen uit zwartwang x masker er raad eens bij wie ze weg komen zwartwang ja ja bij jou was een mooie verrassing maar ook zeer mooie zwartwangen hoor
          hahaha kan kloppen heb hier en daar bruin ingekweekt voor zwartwang bruin.
          moet dus een vogel uit die lijn zijn.

Opmerking

dat dacht ik al wil hem houden en later eens een zwartwang tegen zetten kijken wat er uit komt

Opmerking

De orginele vraag ging over het tegen bonte mannen zetten. Vandaar de split bonte witte poppen.

Opmerking

Zijn de poppen wit die bont maskeren of witten die grijs split bont maskeren?
                Voor de wit kweek wordt er inderdaad heel vaak gebruik gemaakt van bonten.

De kweek zal het uitwijzen waarvoor de vogels split zijn en welke kleur de witten maskeren.

Als je jongen hebt laat dan eens weten wat voor kleuren eruit gekomen zijn.
                Groeten,

Arjan

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                  dat dacht ik al wil hem houden en later eens een zwartwang tegen zetten kijken wat er uit komt
                  mail me de ringnummers maar van mijn vogels waar die bruine uit is gekomen dan mail ik je de achtergrond (ouders kleur etc) terug.
                  en misschien heb ik uit die lijn nog wat bruikbaars voor je zitten in zww bruin

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door zwartwang
                    mail me de ringnummers maar van mijn vogels waar die bruine uit is gekomen dan mail ik je de achtergrond (ouders kleur etc) terug.
                    en misschien heb ik uit die lijn nog wat bruikbaars voor je zitten in zww bruin
                    ben je mail adres kwijt en kan je niet mailen via de cafe stuur mij even een mail met je mail adres

Opmerking

Working...
                    X