Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleur bepaling man 2.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kleur bepaling man 2.

Ik heb hier al een geruime tijd een man zitten zelfde verhaal als ander topic. alleen deze is kwa wang en flanken veel lichter.

wat is de kleurslag en waarmee kan ik het beste hiermee doorkweken?

Zo te zien een slechte (kleur dus) masker grijs. Zou ik niet mee gaan kweken, ben je enkele jaren bezig om er iets goeds van de maken.

Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Persoonlijk vond ik de kleur heel mooi en voor 3 euro kon ik niet sukkelen

Ga daarom proberen om er een paar nestjes van te krijgen dus zie wel wat er gaat gebeuren. heb er de ruimte voor dusja...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Bas van Oorschot
        Persoonlijk vond ik de kleur heel mooi en voor 3 euro kon ik niet sukkelen

Ga daarom proberen om er een paar nestjes van te krijgen dus zie wel wat er gaat gebeuren. heb er de ruimte voor dusja...
        Het zijn jouw vogels...... Mijn ervaring is dat je beter met goed materiaal kunt starten. Als je dan toch zebravinken wilt kweken is de voldoening veel groter!

Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Ik heb gewoon wat vogels over en heb een klein volieretje (extra) met gewoon van alles en nog wat erin. Gewoon voor het zicht omdat ik het mooie vogels vind.

Ik heb een apparte selectie waar ik mee kweek voor tentoonstellingen.
          met o.a. zwartwangen en witte zebravinken. Dat grote koppel wat ik erbij heb gekocht is ok wel intersant.

Opmerking

Working...
          X