Mededeling

Collapse
No announcement yet.

winterkoningkje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ik blijf lachen

Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
    Daar hoeven we Henk3, met z'n onwaarschijnlijk grote database van links, niet voor in te schakelen

Groeten, Serinus
    Hoi
    Ik blijf elke keer weer lachen om deze zin geweldig gewoon
    mvg Gerard 6

Opmerking

Hallo,

Sorry dat ik dit topic nog even levendig houd.

Maar misschien is het een extra duwtje in de rug voor mensen als ze horen hoe hoor de boete is, zelf ben ik hier ook wel benieuwd naar.

M.v.g.
      Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen H
        Hallo,

Sorry dat ik dit topic nog even levendig houd.

Maar misschien is het een extra duwtje in de rug voor mensen als ze horen hoe hoor de boete is, zelf ben ik hier ook wel benieuwd naar.

M.v.g.
        Ik denk niet dat zo iemand ,die echt onwetend is ,een boete zal krijgen . Het vogeltje wordt gewoon mee genomen ,en verder niks.
        En wie komt er achter of maakt er zich druk om wat jij in je kooitje /volliere hebt zitten.
        Ik heb heel mijn leven nog nooit een vogelwet inspecteur of iemand van de aid hier over de vloer gehad .
        Zelfs de politie bemoeid zich niet met zulke dingen.

Opmerking

Hallo,

Ik heb even gespiekt bij het public profile van Namilla01 en wat blijkt; Laatste Activiteit: Gisteren 09:05
          Ik denk niet dat zo iemand ,die echt onwetend is ,een boete zal krijgen . Het vogeltje wordt gewoon mee genomen ,en verder niks.En wie komt er achter of maakt er zich druk om wat jij in je kooitje /volliere hebt zitten.
          Ik denk dat het even niet ter zake doet wat de sancties zijn op dit vergrijp.
          Het is VERBODEN, je bent in overtreding, klaar.
          Ik heb heel mijn leven nog nooit een vogelwet inspecteur of iemand van de aid hier over de vloer gehad
          Zelfs de politie bemoeid zich niet met zulke dingen.
          The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Gewoon

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
            Ik vind de berichten van Winterkoning niet hard of raar maar gewoon in 1 keer duidelijk naar de vraagsteller.
            Verder vind ik inderdaad dat we niet meer moeten reageren op deze berichten over gevonden vogeltjes en alleen nog maar een link geven.
            En zeker niet gaan uitleggen wat allemaal te doen om het beestje te redden. (wat al wel in meerdere topic's staat)
            Want als ze het eenmaal weten hoe ze het vogeltje moeten voeren lijken mij het mensen die het dan gewoon volgend jaar en dit jaar weer doen. Helemaal als ze weten hoe het moet.
            Dus als het aan mij ligt enkel en alleen een link geven naar 1 van de vele topic's hierover en dat is het dan.

Juist, GEWOON een link. Of GEWOON een antwoord.

En Winterkoning dat iets hard overkomt maakt niet zoveel uit, het gaat mij om de manier waarop, onder het motto: wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Beantwoord een vraag op de manier waarop u zelf (jezelf) beantwoord wilt worden (hopelijk is dit laatste duidelijk genoeg, ik kan het even niet anders verwoorden)

Opmerking

Opmerking

Helemaal weg halen?

het wordt net leuk joh!!!! ppppfffffffffftttttttt. Het is hier ook aardig warm weer. Maar dat ligt aan de temperatuur buiten.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Gewoon doorgaan

Gewoon doorgaan dacht ik maar.
                  Je praat zoals je praat en bent zoals je bent.
                  Voor de 1 is het wat hard om te horen, en de ander kan er wel tegen.
                  Als het te hard is (onverhoopt) dan krijg je vanzelf tegen wind of wordt je door Robk wel weer terug gefloten.
                  Ik ben van mening dat fluele(hoe schrijf je dat) handschoenen stinkende wonden maken.
                  En alles met de mantel der liefde bedekken ook niet echt helpt.
                  Zolang je maar binnen de grenzen van de forum regels blijft en met respect naar elkaar communiceert is er niets aan de hand.

En Henk3 hier is het ook erg warm
                  Arme jongen hangen allemaal als slappe doeken over de nestrandjes
                  mvg Gerard 6

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                    ....Ik ben van mening dat fluele(hoe schrijf je dat) handschoenen stinkende wonden maken......
                    Ik help je wel even: met fluwelen handschoenen aanpakken.... en zachte heelmeesters maken stinkende wonden....
                    Leuke discussie; iedereen weet weer waar hij ( zij niet) weer aan toe is en morgen wordt het nog warmer.....
                    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

hahahahahahahha

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                      Ik help je wel even: met fluwelen handschoenen aanpakken.... en zachte heelmeesters maken stinkende wonden....
                      Leuke discussie; iedereen weet weer waar hij ( zij niet) weer aan toe is en morgen wordt het nog warmer.....
                      Dank je wel Hans het zal het warme weer wel wezen hahahahahaha
                      Ik moet toch die kleurspoeling maar eens overwegen ben namelijk blond.
                      Ik blijf lachen op dit forum ook om mezelf.
                      Geweldig hoe fout je dingen kunt opschrijven.(niet mijn sterkste kant ik ben eigenlijk meer van het praten)
                      en nu eerst bbq-en lekker lekker.
                      mvg Gerard 6

Opmerking

Van die handschoenen klopt nu, maar je moet natuurlijk geen gegeven paard verkopen voordat de koe een haas gevangen heeft.

Heerlijk he, die warmte.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

lekker warm hoor

Hallo Ton

Misschien kan Henk3 die 3 mannelijke exemplaren weghalen????.
                          Maar met dit weer krijg je het er alleen maar warmer van hahahahaha
                          Ga hier ook maar met de kleine meid in het zwembadje, warm hoor.
                          Ik krijg gewoon medelijde met alle jongen hier hangen als slappe dweilen over de rand.
                          mvg Gerard 6

Opmerking

Je zal ze op een dag maar in het nest vinden,

Zo goed Gerard?
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Zo goed Gerard?
                              En breng je die dan ook naar de vogel opvang ?

Opmerking

Heel goed Henk3

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

Zo goed Gerard?
                                Wat een mooi nestje
                                Dit is heel mooi zo Henk3
                                Deze zou ik zelfs met handopfok doen.
                                Al zou ik er maar 1 redden is dat al heel erg mooi.
                                mvg Gerard 6

Opmerking

Working...