Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• welke?

Groetjes Stefan

Hallo Stefan,zou je eerst niet eens beginnen met 1 of 2 makkelijke soortjes en daar wat ervaring mee opdoen en dan eens verder gaan kijken?
    Je bent nu,sorry voor deze op merking maar goed bedoeld,als een ongeleid projectiel op zoek naar allerlei soorten zonder te weten wat je eigenlijk wilt.
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

ik heb bijna me opleiding dierverzorging achter de rug dus als je mij vraagt valt dat wel mee..

Maar omdat ik weet dat insecten eters moeilijker zijn zoek ik een soort die ook zaad erbij eet.

En ervaring qua vogels heb ik al aardig 4 jaar lang grasparkieten en een half jaar nu een grijze roodstaart dus niet helemaal een leek.
      Last edited by marquancez; 14-02-2015, 18:28.
      Groetjes Stefan

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door marquancez Bekijk Bericht
        En ervaring qua vogels heb ik al aardig 4 jaar lang grasparkieten en een half jaar nu een grijze roodstaart dus niet helemaal een leek.
        Gezien de vele vragen m.b.t. het houden van tropen lijkt het mij verstandig je eerst goed in te lezen in de materie. (boeken en internet).
        Heb je alvast een ondergrondje.
        Voor eventuele aanvullende info kan je hier altijd terecht.

Opmerking

Ik wil je niet aanvallen maar ik denk dat je iets te enthousiast bent qua soorten bijelkaar.
          Vandaar mijn opmerking,ik heb nu 34 jaar vogels en leer nog regelmatig bij en ga ook nog wel eens op mijn gezicht.
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

Groetjes Stefan

Opmerking

ik heb gelezen dat de oranje wever een moeilijk te houden vogel is.
              Waar heb jij dat gelezen Stefan, ik hoor dat nu voor het eerst.
              Zij kunnen wel vervelend naar andere vogels doen, maar dat is van een andere orde.
              Lees de volgende link maar eens.

Opmerking

Weet niet meer precies waar ik het had gelezen maar als hier word gezegd dat het niet zo is geloof ik dat wel.
                Ga zoizo eerst zaad eters kopen
                Groetjes Stefan

Opmerking

Weet niet meer precies waar ik het had gelezen maar als hier word gezegd dat het niet zo is geloof ik dat wel.
                  Ga zoizo eerst zaad eters kopen

Dit is notabene de website van de speciaalclub wevers en wida's, die verkondigen geen onzin.
                  En oranjewevers zijn hoofdzakelijk zaadeters, dus ik kan je redenatie niet meer volgen.

Opmerking

ow er werd op dit forum gezegd dat ze ook insecten nodig hadden maar dat betekend dus dat ik ze wel kan nemen
                    Dank je wel drum
                    Groetjes Stefan

Opmerking

Dat klopt, maar dat hebben ze nodig, wanneer ze jongen hebben.
                      Zou ze niet bij kleine tropen plaatsen, omdat ze hiertegen vervelend gaan doen.(wegjagen etc.)

Opmerking

oke dat is jammer dan maar geen wevers
                        erg bedankt voor je hulp drum
                        Groetjes Stefan

Opmerking

Opmerking

wil je echt wevers, kan je die beter in een voliere alleen houden, en je dan daar helemaal op richten.
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

De rode kardinaal is ook de vogel die ik het liefst van allemaal wil.
                              Ze zijn alleen aardig prijzig dus daarom kan dat niet.

ik denk dat ik maar geen insecten eter neem.
                              Groetjes Stefan

Opmerking

Working...
                              X