Mededeling

Collapse
No announcement yet.

japanse nachtegaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• japanse nachtegaal

Bij mij konden de Jappen absoluut niet met de mozambiquesijzen. Dat was de hele dag door opjagen en snavelklapperen naar elkaar. De jappen konden veel beter met troopjes maar dat is niks voor jou want die zingen niet echt. De mozambiquesijzen haalden op de een of andere manier het bloed onder de nagels van mijn jappen uit. Ik denk omdat ze zo territoriaal zijn allebei. De mozambiquesijzen moest ik er echt uit halen en dat terwijl mijn voliere 4 x 4 x 4 meter was. Dus enorm hoog breed en diep. Vol planten en struiken. Maar dat hielp niks. Kan wel persoonlijk geweest zijn dus of dit voor alle jappen geldt weet ik niet

Opmerking

Japanse nachtegaal

Heb ook ooit mozambiquesijsjes bij jappen gehouden, geen succes,want wat kan zo,n klein vogeltje agressief zijn zeg!
      Meerdere kanaries zou geen problemen mogen geven.

Opmerking

Ok...dan zie ik denk ik af van de mozambiquesijs.
        Zijn er naast kanaries nog meerdere mooie zangers die met nachtegalen samen kunnen worden geplaatst?

En mijn vraag over het oude nest verwijderen of laten hangen?

Opmerking

Opmerking

Dank je Jan!

Opmerking

Mijn Japanse nachtegaal gaat juist super goed met mijn mozambique sijs man. De mozambiquesijs is juist extreem veel meer gaan zingen! De Japanse nachtegaal en die laatste zijn echt super actief als het gaat om zingen. Mijn bastaardputter, kanarie, groenlingkanarie laten zich daarentegen juist veel minder horen na de komst van de Japanse nachtegaal.

Opmerking

Working...
              X