Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Import stop ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• document

Hallo,

Ik meen dat je hier al eens eerder over hebt bericht. Weet je ook het nummer van het betreffende document over deze uitspraak?

Groet,

Rob.

Opmerking

• @ RobK:

Het is wel materie voor de echte 'Die Hard' liefhebbers met voldoende tijd en het nodige begrip van ambtelijk taalgebruik:

veel leesplezier.

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Met mijn hartelijke dank.

Groet,

Rob.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door 1956keanu
          Hallo,

Voor zover bekend is import mogelijk uit oa Amerika
          Op de site van het LNV kan je de naam van het land intoetsen en krijg je gelijk melding of het toegestaan is of niet.
          Probleem is dat het voor bv Amerikaanse kwekers heel moeilijk is om een exportlicensie te krijgen.
          Ben persoonlijk liefhebber van Z.A paapjes die oa in Amerika gekweekt worden,echter vanwege het ontbreken van die licensie kunnen ze niet naar Nederland exporteren, anders had ik het al eerder gedaan.

Ik ben ook de mening toegedaan dat er met de hier aanwezige vogels gekweekt moet worden,wat nu pure noodzaak is geworden.
          Maar als ik de prijzen zie van de hier schaarse vogels en ik informeer in het land van herkomst wat de prijzen zijn inclusief transport,phytosanitaire documenten etc. dan slaat de schrik me om het hart.
          Ik ben regelmatig in Indonesie,Thailand en Hongkong te vinden op de vogelmarkten waar de zg schaarse vogels in propvolle kooien te koop zijn.

Heb overigens een zoekmachine in oa Indonesie(vogelliefhebber/familielid) aan het werk om wat soorten op te sporen,gewoon uit curiositeit.

groet,Michael

Opmerking

• Denk niet dat je daar antwoord op krijgt.
            Laatste Activiteit: 11-05-09 05:30

Opmerking

• probeer het ook eens op dit forum: http://forum.vogelspeciaalclub.nl/
              ik weet dat daar iemand zit die bij schiphol werkt en met wel eens vaker dergelijke dingen te maken krijgt (durf ik niet met zekerheid te zeggen trouwens) misschien reageert hij wel.

reken overigens op een hele hoop papierwerk en heel lang wachten.

Opmerking

• Verlopen berichten

Tja dat zie ik ook. Misschien iets voor de moderator om verouderde berichten eens op te schonen. Heeft weinig meerwaarde om dit op het forum te houden....

Opmerking

• Hallo Andre,
                  U zou de persoon achter "1956keanu" een persoonlijk bericht kunnen sturen met uw vragen. Hij heeft deze optie namelijk open staan.
                  Wanneer hij het mailadres nog gebruikt zal dit waarschijnlijk wel aankomen.
                  http://www.vogelcafe.nl/member.php?u=2441 (klikken onder contactinformatie op "Stuur een bericht via e-mail naar 1956keanu").

Na een poosje oude berichten, welke volgens mij wel verlopen waren of niet meer relevant, te hebben verwijderd bleek voor mij dat dit niet te doen was.
                  Dit naast het feit dat het lastig is om te beoordelen of die berichten eventueel voor de plaatser of een mogelijke lezer waarde kunnen hebben.

Soms is het misschien ook beter dat niet "alles" op internet komt te staan (i.v.m. bijvoorbeeld tegenstanders van onze hobby).

mvg.

Opmerking

Working...
                  X