Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zangvogel bij tropen
Collapse
X
-
je kan er ook een koppel kanaries indoen, sommige soorten zingen prachtig.
denk aan, waterslagers, timbrado`s, harzers.
en die zijn goed betaalbaar.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Dank voor de reacties tot dusver.
Japanse nachtegaal gaat op dit moment wat boven mijn budget dus dat gaat hem voorlopig niet worden.
Ik was van mening dat de Mozambiquesijs wat (te) dominant was richting de andere vogels, of zit ik er dan naast?
En met kanaries heb ik wel eens begrepen dat het niet altijd even goed gaat met de goulds, klopt dat?
Opmerking
-
Sorry dacht dat je echt wat meer in de richting van vruchten/insecten etende vogels aan het zoeken was. Maar kanaries en Mozambiquesijsjes kunnen allebei goed hoor, alleen niet combineren natuurlijk.
Mozambiquesijsjes zijn echt een aanrader zeker als je een klikkend koppel hebt. Ze zijn bij mij alles behalve dominant naar mijn andere vogels.
Ik weet ook niet hoe groot de voliere zelf is, had het al wel gezien ziet er leuk uit. Maar vogels als mozambiquesijsjes en papegaaiamadines houden erg van ruimte en vliegen graag. En ik weet niet of er beplanting in komt? En ga je goulds en bichenows nemen die kunnen behoorlijk hard kweken dus ook daar moet je rekening mee houden.
Maar een koppel papegaaiamadines ( driekleuren zijn aan te raden), koppel binsenastrildes ook erg leuke vogels en een koppel kanaries of sijsjes is misschien wel een leuke combinatie.Last edited by Remco2000; 23-08-2016, 13:34.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking