Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koudkweek Kapoetsensijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Liezen90 Bekijk Bericht
    Hoe kunt u nou weten over welke vogels ik het had met deze kweker? Dat ging dus inderdaad wel om kapoetsensijzen. Maja ik merk al wel dat dit forum niet iets voor mij is. Ik gun een ander ook wat en probeer een ander te helpen. Zie ik hier tot nu toe weinig van terug. Ik ga kijken of ik me nog weer kan afmelden.

Oja er zitten hier mensen in dit forum zelfs die in deze topic hebben gereageeerd die bij die kweker waar ik het over heb vogels hebben gehaald en nu een heel ander verhaal vertellen. waarom zo geheimzinnig allemaal?
    Last edited by ele; 07-08-2015, 19:18.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Liezen90 Bekijk Bericht

Oja er zitten hier mensen in dit forum zelfs die in deze topic hebben gereageeerd die bij die kweker waar ik het over heb vogels hebben gehaald en nu een heel ander verhaal vertellen. waarom zo geheimzinnig allemaal?
      Ik weet natuurlijk niet of je mij bedoeld, maar als je twijfels hebt over mijn reacties, mag je mij altijd een persoonlijke mail sturen.
      Geheimzinnig doe ik niet over het houden van mijn vogels. Iedereen mag weten hoe mijn vogels zitten en hoe ik er mee om ga.
      En natuurlijk doet niet iedereen hetzelfde en heeft iedereen zijn eigen ervaring en mening.
      Maar ik hou wel in de gaten hoe de vogels, die ik nu heb, in de natuurlijk leven en probeer dit, zover mogelijk, na te bootsen.
      Dit betekent, licht, een goede temperatuur, ruimte, droge hokken en een gevarieerde voeding.
      En mijn ervaringen wil ik hier delen.
      groetjes
      Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

op een forum, zoals dit, en vele andere, krijg je reacties, allerlei uit een lopende.

daaruit haal je de informatie die je wil, en ga je mee aan de slag.

echter als er 100 mensen reageren, heb je 100 verschillende meningen, daar moet je een beetje door heen kijken.

sta je daar niet voor open, kan je inderdaad jezelf beter weer afmelden.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Mijn 2 koppel kapoetsen sijzen die ik binnenkort ga ophalen zijn gekweekt rond december/januari, dan zal ik dus ook gaan kweken, deze wil ik gaan kweken in de heesakkers kooien, hier hebben we namelijk verwarming zitten voor ze, en zodra ze klaar zijn met broeden, is het plan ze naar buiten te verplaatsen
          Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
          Vergeet niet te kijken op mijn site!
          http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Hallo allemaal,

Ik heb jarenlang kapoetsen gekweekt van oktober tot maart. Dat ze warm moeten zitten, dwz 20 graden of hoger is echt niet nodig. Mijn kapoetsen zaten allemaal bij zo een graad of 16/17. Dus gewoon bij kamertemperatuur. Het aantal lichturen is veel belangrijker. Minstens 14 uur licht is dan toch wel nodig.
            Maar koudkweek is zeker niet onmogelijk. Een vriend van mij had een koppel in de buitenvoliere en die brachten nog een nestje groot in oktober!

Kapoetsen kweken buiten in de zomer is sowieso geen probleem. Heb dat dit jaar ook gedaan en gaat gewoon goed!
            Make birds not war.

Opmerking

Working...
            X