Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
De vond ik zo grappig dat ik het niet kon laten om deze hier te laten zien.
Het was al bijna donker en de meeste sliepen al.
Eentje is er dwars, met z'n kont de verkeerde kant op
Volgens mij zitten ze op een stroomdraad, maar zeker een heel leuk plaatje
Wat gek dat ze tegen elkaar aanslapen, met mijn kapoetsen was het altijd oorlog tegen de schemer, die wilde absolute niet tegen elkaar aan slapen en moest ik wasknijpers op de zitstokken plaatsen, zo dat ze afstand konden bewaren ten opzichte van elkaar.
Klopt Michael, kapoetsensijsjes slapen hier ook niet langs en zeker niet tegen elkaar.
Bij schemer is het hier dan ook oorlog.
Ook bij de zwartborstsijsjes. Die zijn heel erg? Die gaan echt te keer.
Gelukkig geen dramatische gevolgen. Er is ruimte genoeg.
Ze slapen wel allemaal soort bij soort. Grappig is dat.
De kapoetsensijsjes bij elkaar in een plant of in een grote dennnetak.
De zwartborstjes hebben een plekje in een grote nep plant.
Er is echt een karakter verschil tussen de verschillende soorten.
De geelbuikjes zijn zeer aangename vogeltjes, de leukste eigenlijk.
Leuk om te horen dat de geelbuikies er zo uitspringen qua vriendelijk karakter, die vriend van mij heeft het ook altijd over de tamheid van deze vogeltjes, is dat bij jou ook zo?
geelbuikjes springen er zo uit. de zwartkopsijs kwa karakter hoe vallen deze vogeltjes mee? een vriend van me heeft deze en had jongen van verschillende koppels. dus vroeg hij dat ik er een koppel van wilde hebben. ik ben nog aan het twijfelen oftwel zwartkopsijs en forbes papagaajamadine same te zetten in een kooi van 2*1.5*2.5 of de zwartkopsijs weglaten en 2 australische prachtvinken samenzetten. roodkop/3kleur of binsen en bichenow ...
Leuk om te horen dat de geelbuikies er zo uitspringen qua vriendelijk karakter, die vriend van mij heeft het ook altijd over de tamheid van deze vogeltjes, is dat bij jou ook zo?
Een heel herkenbaar plaatje is dit.
Hier is dat ook zo.
Ze zitten al op het voerbakje terwijl ik het nog in mijn hand heb.
Als ik trosgierst neer hang, hangen ze er al in terwijl ik de stengels nog aan het vast maken ben.
Het is een keer gebeurd dat er een op mijn vingers zat.
geelbuikjes springen er zo uit. de zwartkopsijs kwa karakter hoe vallen deze vogeltjes mee? een vriend van me heeft deze en had jongen van verschillende koppels. dus vroeg hij dat ik er een koppel van wilde hebben. ik ben nog aan het twijfelen oftwel zwartkopsijs en forbes papagaajamadine same te zetten in een kooi van 2*1.5*2.5 of de zwartkopsijs weglaten en 2 australische prachtvinken samenzetten. roodkop/3kleur of binsen en bichenow ...
Ikzelf heb geen zwartkopsijzen.
Amerikaanse sijzen zijn felle vogels.
Het is niet aan te raden deze samen te zetten met andere vogels in een kleinere ruimte.
Zeker niet in de broedperiode.
Ik zou gaan voor 2 koppels Australische vogels.
Of alleen 1 koppel zwartkopsijzen in deze ruimte
Ja, best zwartkopsijs helemaal apart zetten in deze kooi van 2m lang 1.5m diep en 2.5m hoog? is geheel binnen. is bijna af dan zal ik wel wat fotokes posten. Die vriend wilde me ook een groenvleugel duif koppel geven. Sijs same met duif kan dit? of heeft het niest te maken met de groote van de andere vogels?
Merci Heidi. maar heb je in u kleine vluchtjes ook niet sijs koppeltje en gould same zitten? zeer mooie leuke site.
Opmerking