Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Zal het jeugdig enthousiasme van Birdbreeder wel zijn. Misschien moet hij eens in een eigen topic rustig vertellen welke koppels hij heeft en met welke hij aan het kweken is en met welke niet en bij elk koppel kan hij dan een korte uitleg en beschrijving geven van de dagelijkse ontwikkelingen. Het Birdbreeder dagboek
Mooi hoor! Vandaag was de tweede keer dat die zwartborstpop van het nest af al een hele tijd, dus ik was het zat en heb haar eieren maar aan mijn kanarie pop gegeven die sinds vandaag broedt. De kanarie accepteerde die eieren meteen, nu rustig het kanarie voer afbouwen en sijzenvoer gaan geven. De jongen van de kanarie die ze al had mogen binnenkort naar buiten toe, en nu moet ik enorm hopen dat die eieren van de zwartborst nog uitkomen, de eieren zijn nu ongeveer 1 / anderhalve dag bebroedt. Dus hoop dat het niet uitmaakt en de eieren toch nog uitkomen.
Ik denk dat dit klopt Michael, ik zie ook al enig verschil, denk ik.
Het borstje van het middelste vogeltje is meer geel dan bij de andere twee.
Soms zitten ze alle 7 bij elkaar op de voerbak en dan zijn er echt wat verschillen waar te nemen.
Echter er zit ook 11 dagen verschil tussen deze twee nestjes.
Dit is mijn eerste jaar met dit soort, dus moet ikzelf daar nog even ervaring mee krijgen.
Een grappig plaatje gemaakt in de voliere.
De man met 7 jonge en in het nestje zit de pop te broeden op 3 eitjes.
Vond het wel een leuk moment om te laten zien.
Opmerking