Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijgervink

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    De ring is niet rood maar groen van kleur. Ik kan het nummer helaas niet lezen, dan moet ik haar uit de voliere halen.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Karin38
      De ring is niet rood maar groen van kleur. Ik kan het nummer helaas niet lezen, dan moet ik haar uit de voliere halen.
      De foto die ik geplaatst heb is een Kruising tussen een goudbuik vrouwtje en een tijgervink mannetje, kijk nog even bij jou vogel of hij boven z'n oog ook een rode oogstreep heeft (dat hadden de mannen) ik heb deze vogels (15 stuks) een paar jaar geleden gekweekt, moet even in het kweekboek kijken maar zou best eens kunnen dat ze groene ringen om hebben, Ik heb ze verkocht aan iemand uit de prov Utrecht als bastaarden dus een stuk goedkoper dan een tijgervink.

      Gr Harm
      Onze site Tropische vogels: http://hbgrimmius.webklik.nl/

      Opmerking


      • #18
        Heb het even terug gezocht, ik heb deze vogels gekweekt in 2008, toen hadden we inderdaad groene ringen, het dus mogelijk dat je een tijgerbuikje ( zoals wij ze noemden) hebt in plaats van een tijgervink, dan moet de vogel het kweeknummer V633 op z'n ring hebben staan. Deze vogels zijn waarschijnlijk niet vruchtbaar maar kunnen mooi zingen, op onze site staan nog een paar foto's in het album

        Gr Harm
        Onze site Tropische vogels: http://hbgrimmius.webklik.nl/

        Opmerking


        • #19
          Is het nog gelukt om de ringnummer van je tijgervink af te lezen karin ?

          Opmerking


          • #20
            heb het onderwerp eerst niet gelezen maar nu wel
            @Harm, 2008 was donkerblauw, groen was 2005
            Duco

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door ducocatch
              heb het onderwerp eerst niet gelezen maar nu wel
              @Harm, 2008 was donkerblauw, groen was 2005
              Je hebt helmaal gelijk, ik heb ze in 2008 gekweekt dat was inderdaad donkerblauw, als de vogel een groene ring om heeft, is het dus geen vogel die bij ons vandaan komt beter voor Karin

              Opmerking

              Working...
              X