Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dit is balen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

animal wat een verstand

maar dit zijn van die mensen waar ik niet op wil reageren dus doe ik dat verder ook niet. ik blijf altijd weg uit topic waar animal in zit maar deze heb ik gestart dus kon het niet laten.
    Gr Marcel Levers

Opmerking

Ik dacht dat dit een cafe was ,,volgens mij mag daar dan iedereen komen ,en ook nog zeggen wat hij wil ,of denkt .,eventueel soms onder invloed van een drankje.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
        Ik dacht dat dit een cafe was ,,volgens mij mag daar dan iedereen komen ,en ook nog zeggen wat hij wil ,of denkt .,eventueel soms onder invloed van een drankje.
        Je heb helemaal gelijk hierin.
        Ga lekker door zou ik zeggen.
        Maar je weet he drank maakt meer kapot dan je lief is.
        sigpic

Opmerking

Kerstgevoel

Henk3Reden, ik wil niemand het kerstgevoel ontnemen.
          Henk,

Ik nam aan dat je begreep dat het bericht inzake het kerstgevoel niet op jou sloeg. Mocht je dat wel zo hebben begrepen dan is dat mijn schuld. Met excuus......

Groet,

Rob.

Opmerking

Meestal zie je alles positief als je wat gedronken heb en je wordt er ook altijd vrolijker van. Misschien helpt het als je ook eens wat gaat drinken !
            Niet de volgende ochtend met je kater dan weer achter je computer kruipen want dan ga je weer van die "lekkere" reacties geven .

Opmerking

Zwarte Piet

Voor sommigen wel jammer dat Zwarte Piet het land al weer voor een jaartje uit is. Voor mij wel prettig dat ik na al die jaren toch nog van die Nederlandse humor kan genieten.
              Merry Christmas. Kees, Nieuw Zeeland.

Opmerking

sint is weg kerstman komt lol
                maarja daar ging het niet over het gaat over de vogel maarja daar reageert al niemand meer op

mvg roy (vogelfreak)
                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Je hebt gelijk animal...... maar voordat je reageert zou je misschien je eerst even kunnen afvragen: zou ik mischien iemand met deze reactie kwetsen of, pijn doen....?

Hans.
                  Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Je hebt gelijk animal...... maar voordat je reageert zou je misschien je eerst even kunnen afvragen: zou ik mischien iemand met deze reactie kwetsen of, pijn doen....?

ja want dat is meestal de enige reden voor hem om te plaatsen dus.

het gaat u allen goed hier
                    Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

al bekend ?

is er al bekend of die ara al gevonden is ? of is hij nog zoek ? ik vind het wel enorm prachtige vogels, erg jammer dat ze ontsnapt zijn. ik heb het zelf vroeger ook gehad, met een valkparkiet. het beestje was harstikke tam, ik ging er zelfs mee onder de douche, en op een dag kom ik een kamer inlopen, waar een raam openstaat, hij schrikt ergens van, en pleite door het raam. nog uren lopen zoeken, maar nooit meer terug gezien. toen kon ik ook wel janken, niet voor het geld wat zo een beestje waard is, maar om een vriend die je mist.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

de grootste vraag die bij mij opkomt nadat ik het filmpje bekeken heb is toch :

HOE KAN JE IN GODSNAAM 2 VAN ZO'N REUZE (hyacint)PAPEGAAIEN LATEN ONTSNAPPEN ????

dit is toch niet mogelijk
                        denkt de heer inkwestie dan niet eerst na over de huisvesting,...
                        want het is me effe niet duidelijk
                        -hebben ze nu het gaas kapotgebeten
                        -zijn ze via het deurtje ontsnapt

dat het dure vogels zijn is een feit maar dat het enkel kweekgericht is
                        kan ik niks over zeggen en ga er zelfs niet aan denken
                        maar hoe het mogelijk is om zo'n 2 kanjers van papagaaien te laten ontsnappen daar sta ik effe van versteld

(hyacint ara is toch de grootste papegaaiensoort die er is of niet)

Opmerking

de grootste

een hyacintara is inderdaad de grootste ara die er is, ze kunnen 1 meter lang zijn. een prachtig verhaal staat op de site van diergaarde blijdorp:

inderdaad onbegrijpelijk dat er 2 ontsnappen, hoe of wat zal wel nooit bekend worden.
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Het zijn papegaaien en die zijn intiligent genoeg om deurtjes - sloten en al wat dan meer open te kunnen maken. Vaak hebben ze zovaak gezien hoe iets moet dat het voor hun goed na te doen in.
                            Groetjes Elhidia.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door elhidia
                              Het zijn papegaaien en die zijn intiligent genoeg om deurtjes - sloten en al wat dan meer open te kunnen maken. Vaak hebben ze zovaak gezien hoe iets moet dat het voor hun goed na te doen in.
                              Groetjes Elhidia.

Maar een sluiting met een sleutel krijgen ze toch echt niet open ,en dat zouw de eigenaar dan toch ook moeten weten.
                              Een simpel hangslot is op iedere kooi te maken.

Opmerking

Maar een sluiting met een sleutel krijgen ze toch echt niet open ,en dat zouw de eigenaar dan toch ook moeten weten.
                                Een simpel hangslot is op iedere kooi te maken.
                                ben ik helemaal mee eens

als men met papegaaien werkt moet men zulke zaken toch voorzien

Opmerking

Working...
                                X