Beste Antoni,
Dat meen ik wél, want ik snap je redenering niet goed.
Je schrijft éérst als reden waarom jij van mening bent dat kanaries geen pellets zouden eten;
Daarná schrijf je;
Dan begrijp ik niet hoe deze vogels dus wél op pellets over gaan en kanaries niet; als de réden van het niet op pellets over kunnen gaan is; "het niet kunnen pellen"....
Dáárom schrijf ik dat ik je redenatie niet begrijp!
Ik vind het niet vréémd dat je het over kanaries hebt, ik snap je argumentatie niet....
Kén ik je trouwens persoonlijk, want ik kies er liever voor om aangesproken te worden met de benaming die ik hier zelf gekozen heb.
Ik maak geen geheim van m'n gewone naam (want is gewoon te zien bij m'n gegevens), maar het zou van respect getuigen als je me aanspreekt met de naam die onder m'n reacties staat.
Groeten, Serinus.
Je zit op het kanarieforum en vindt het dan vreemd, dat ik het over kanaries heb, die het zaad pellen?
Kan je toch niet menen
Kan je toch niet menen
Je schrijft éérst als reden waarom jij van mening bent dat kanaries geen pellets zouden eten;
Kanaries pellen het zaad.Daarmee is eigenlijk al alles gezegd.
Een aantal fokkers van kromsnavels hebben de vogels geheel of gedeeltelijk over op pellets.

Dáárom schrijf ik dat ik je redenatie niet begrijp!
Ik vind het niet vréémd dat je het over kanaries hebt, ik snap je argumentatie niet....
Kén ik je trouwens persoonlijk, want ik kies er liever voor om aangesproken te worden met de benaming die ik hier zelf gekozen heb.
Ik maak geen geheim van m'n gewone naam (want is gewoon te zien bij m'n gegevens), maar het zou van respect getuigen als je me aanspreekt met de naam die onder m'n reacties staat.
Groeten, Serinus.
Opmerking