Ik geeg mijn vogels twee keer per week een blaadje sla,hoeveel groen geven jullie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoe vaak groenvoer?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelineIk geeg mijn vogels twee keer per week een blaadje sla,hoeveel groen geven jullie?
Het blaadje sla van vroeger is eigenlijk vervangen door broccoli.
2x per week een stronkje broccoli aan een knijper en na 1/2 - 1 uur weghalen.
Broccoli is in huishoudfolie goed houdbaar in de groentenla.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door J-TIk wil mijn vogels broccoli gaan geven en wil dit door mijn eivoer doen.
Mijn eivoer maak ik voor een langere periode klaar en vries dit dan per portie in, kan dit kwaad als ik de broccoli ook mee invries? Iemand daar ervaring mee?
Ik zou de broccoli niet invriezen. Gewoon even de bloemknopjes vers er doorheen doen.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door KornelisHallo,
Ik geef 1 keer in de week vogelmuur, dat wordt graag gegeten.
Tijdens de broedperiode geef ik ook appel en komkommer.
Ik heb eens gelezen dat tropen niet teveel groenvoer moeten krijgen ivm met darmstoornissen.
Het gaat over kanaries,Kornelis.Maar dat maakt niet uit. Ook kanaries moeten
niet te veel groenvoer krijgen en eten ook graag vogelmuur.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antoni HopmannHet gaat over kanaries,Kornelis.Maar dat maakt niet uit. Ook kanaries moeten
niet te veel groenvoer krijgen en eten ook graag vogelmuur.
Opmerking
-
Zoek het op plekken waar zeker weten niet gespoten is met gif en waar niet teveel uitlaatgassen hangen.
Informatie over hoe het er uit ziet: http://nl.wikipedia.org/wiki/VogelmuurGroet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Mijn kanaries gaan vaak de wat oudere jongen heel goed voeren met vogelmuur maar vooral ook veel weegbree. Vooral de steeltjes met halfrijpe zaadjes zijn zo leeg gegeten.
Kanaries zonder jongen geef ik 3 keer in de week wat onkruid en met jongen geef ik ze meerdere malen per dag, elke dag wat onkruid.
Soms ook wat geraspte wortel door het eivoer.Mvg. Emiel
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking