Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opkleuren intensief rood

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Opkleuren intensief rood

Wie kan mij als startend kweker van rood intensief en schimmel op de goede weg zetten voor mooie doorgekleurde vogels te kweken ? Alle tips zijn welkom !

2 vragen gesteld op forum maar blijkbaar te veel gevraagd om een antwoord te krijgen dus voor mij hoeft dit forum niet meer !

Opmerking

Je moet wel een beetje geduld hebben hoor. Je kan niet verwachten dat iedereen binnen de 2uur kan antwoorden.
      ik weet er zelf niet zoveel van aangezien ik maar 1koppel rood intensieve heb maar ik heb er nog een artikel van liggen, ik kan dat eens zoeken voor je als je wilt.

grtjs
      Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door oktober07 Bekijk Bericht
        Wie kan mij als startend kweker van rood intensief en schimmel op de goede weg zetten voor mooie doorgekleurde vogels te kweken ? Alle tips zijn welkom !

Opmerking

Zou heel tof zijn thx.

Opmerking

Hier zijn 2artikels, 1 over intensief rode kanaries en 1 over het opkleuren zelf.
            Hopelijk heb je er iets aan.

Mvg
            Bijgevoegde Bestanden
            Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Hartelijk dank maar kan het spijtig genoeg niet vergroten mss kan je me vertellen hoe best te vergroten.
              mvg
              Johan

Opmerking

Normaal de afbeeldingen gewoon openen op je computer, desnoods downloaden.

Opmerking

even een tip
                  op deze website http://www.mauricedejong.nl/
                  onder kopje publicaties staat ook het artikel dat in het nbvv stond

Opmerking

Dank u voor de tip.

Opmerking

Working...
                    X