Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelsterfte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vogelsterfte

Click image for larger version

Name:	20160621_075932.jpg
Views:	1
Size:	99,7 KB
ID:	440565Click image for larger version

Name:	20160630_183724.jpg
Size:	109,3 KB
ID:	440566Click image for larger version

Name:	20160630_183727.jpg
Size:	112,6 KB
ID:	440567Click image for larger version

Name:	20160630_183738.jpg
Size:	51,4 KB
ID:	440568Click image for larger version

Name:	20160630_183734.jpg
Size:	30,4 KB
ID:	440569[COLOR=#1D2129]

[/COLOR]
    Last edited by Angelique; 30-06-2016, 19:38.

Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Last edited by Angelique; 30-06-2016, 19:50.

Opmerking

Opmerking

Opmerking

Met dit soort vervelende zaken is het belangrijk dat alles op papier staat dus zowel wat betreft opdracht als de klacht die er nu is. Een ander belangrijk punt is wat zijn de garantie voorwaarden, wat staat er in de kleine lettertjes. Kom je er met de leverancier niet uit dan zul je deze in gebreke moeten stellen middels een aangetekend schrijven en een termijn benoemen waarin ze het probleem moeten oplossen. Kom je niet verder dan is de weg naar bijv. rechtsbijstand, consumenten programma, rijdende rechter mogelijk een optie.

Opmerking

Wat voor kit er gebruikt is, Euphonia, weet ik niet. Voor wat betreft de plas water, deze lag er ,voor we de vogels in de kooi deden. Maar het badwater wordt door de vogels ook als drinkwater gebruikt, dus dat kan de reden zijn. Heb je misschien een ideewat we hier ttegen kunnen doen, behalve het badwater er uit halen? Oftewel is er een mogelijkheid om de vogels weer gezond te krijgen?
              Last edited by Angelique; 30-06-2016, 20:30. Reden: naam toegevoegd van diegene waar ik op reageer

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Angelique Bekijk Bericht
                Wat voor kit er gebruikt is, Euphonia, weet ik niet. Voor wat betreft de plas water, deze lag er ,voor we de vogels in de kooi deden. Maar het badwater wordt door de vogels ook als drinkwater gebruikt, dus dat kan de reden zijn. Heb je misschien een ideewat we hier ttegen kunnen doen, behalve het badwater er uit halen? Oftewel is er een mogelijkheid om de vogels weer gezond te krijgen?
                Angelique, Het bad water ken je op de grond neer zetten en na het badderen weghalen het drink water in een fles (of op hangen of op een verhoging zetten) Maar zijn de vogels ook aan het happen of hebben ze moeilijkheden met adem halen ?

Opmerking

Working...
                X