Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Broedende kanarie pop eet niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Broedende kanarie pop eet niet

Ik heb sinds 9 dagen een nieuwe kanarie pop bij mijn kanarie man zitten. Ze begon gelijk met een nest en op dit moment zit ze op 4 eitjes. De man heeft haar regelmatig betreden, dus ik hoop dat de eitjes bevrucht zijn. Het popje is al erg nestvast en zit de hele dag te broeden. Ze wordt af en toe gevoerd door de man, maar niet heel vaak. Ze komt amper van het nest en als ze eraf komt, eet ze niet uit de voerbakjes. Krijgt ze zo wel voldoende te eten of zal ze zelf wat gaan halen als ze honger heeft?
    Ze zitten in een voliere in de huiskamer.

Als ze echt honger krijgt zal ze zelf wel wat gaan eten.

Opmerking

broedende poppen krijgen meestal hun voedsel van de "voedsterpapa". Trouwens ze verbruikt geen energie aan vliegen he. Enkel de warmte van haar lijf geeft ze af aan de eieren. Loopt wel los!
      parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Bedankt voor de reacties! Ik 'ken' dit popje nog niet zo goed en het viel me op dat ze erg weinig eet in vergelijking met een voorgaand broedend popje, vandaar mijn vraag. Ze ziet er verder fris en fruitig uit, dus dan zal het iid wel loslopen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre Bekijk Bericht
          ...het viel me op dat ze erg weinig eet in vergelijking met een voorgaand broedend popje...
          Ik ga er gemakshalve even van uit dat je vorige pop uitgestapt is?. Als een vogel ziek is of wordt gaat hij vaak veel eten en daarom lijkt het zo dat je nieuwe pop weinig eet maar het was de oude pop die juist te veel at.

Opmerking

Working...
          X