Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pendelen wat denken jullie daarvan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Pendelen wat denken jullie daarvan?

Zoals de titel al zegt wat denken jullie van pendelen om te zien of het een man of pop is?

Oorspronkelijk geplaatst door katagi Bekijk Bericht
    Zoals de titel al zegt wat denken jullie van pendelen om te zien of het een man of pop is?
    Er is al eens over geschreven in een topic, dus heb het even voor je opgezocht: http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...light=pendelen
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

je hebt altijd 50%kans dat het juist is, he
      parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

schudden en dan luisteren als die rammelt is het een man ,grapje gewoon afwachten en goed opletten en dan weetje al aan de houding ,model al wat een man of pop is voor 90% zonder te kijken.

Opmerking

ik vroeg dit eigenlijk omdat ik er niet in geloof. maar het toch geprobeerd heb.en tot mijn verbazing waren er 17 van de 18 goed.

Opmerking

vroeger geloofde ik ook in sinterklaas.......
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

totdat ze hem eens gependeld hebben zeker Ton?

Opmerking

De helft van de wereld bevolking gelooft in zaken welke zij nog nooit gezien hebben.

Opmerking

Ik pendel bij die kanaries waar bij de kleur geen verschil tussen man en pop laat zie, zoals bijvoorbeeld
                  rode witpen en ben er tevreden over. Heb ooit voor een liefhebber die Bichenows te koop had 3 stelletjes bij
                  elkaar gependeld en dat bleek bij alle 3 de koppels te kloppen. Dus ik geloof er wel in. En heb ook altijd een pendel in mijn hok hangen.

Opmerking

in een eerder topic heb ik al eens mijn ervaringen gedeeld. ik was altijd septisch. totdat ik het zelf probeerde met mijn oude kanaries waarvan ik het geslacht dus kende.gewoon uit nieuwsgierigheid. resultaat : honderd procent goed!sindsdien vertrouw ik erop met mijn putters en zit ik altijd goed. mijn ervaring is wel dat het met heel jonge vogels moeilijker is. het lijkt erop dat ze eerst geslachtsrijp moeten zijn. bij mij gaat de pendel dwars over het lichaam bij een man (vogel met de buik naar boven houden)en bij een pop in de lengte richting van de vogel. ik hoor van liefhebbers dat het bij hun anders gaat.( hangt van de persoon af?) in ieder geval werkt het bij mij prima wat een ander er ook over zegt of denkt .wie het uit wil proberen: gewoon even wat oude vogels uitvangen en testen.ik hoor graag hoe het bij jullie verloopt

Opmerking

bij mij slingert (draait rondjes)de pendel boven de pop. Bij een man beweegt hij van kop naar staart.
                      Ik denk dat als je zelf vooraf het geslacht van de vogel kent, de pendel juist werkt.(werken onze hersenen dat in de hand???)Voor de rest blijf ook ik sceptisch, alhoewel het al dikwijls klopte!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door parakeetplaza Bekijk Bericht
                        bij mij slingert (draait rondjes)de pendel boven de pop. Bij een man beweegt hij van kop naar staart.
                        Ik denk dat als je zelf vooraf het geslacht van de vogel kent, de pendel juist werkt.(werken onze hersenen dat in de hand???)Voor de rest blijf ook ik sceptisch, alhoewel het al dikwijls klopte!
                        Alleen de eerste keer bij het uitproberen kende ik het geslacht van te voren. Als je hetz altijd van te voren weet hoef je niet te pendelen

Opmerking

Working...
                        X