Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanarie met dikke buik

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kanarie met dikke buik

Hallo. Ik heb een kanarie pop die nogal bol zit. Als je haar in de hand neemt, zie je dat de onderbuik dik is en een beetje geel. Ze stribbelt wel gewoon tegen en kijkt helder uit de ogen. Ik heb het idee dat de ontlasting ook te veel opgehouden wordt. Weet iemand wat je hier tegen kunt doen?

Met vriendelijk groet JW

Dit is de duidelijkste foto die ik ervan kon maken:

Store photos and docs online. Access them from any PC, Mac or phone. Create and work together on Word, Excel or PowerPoint documents.

Opmerking

elke dag vers badwater geven en vers groenvoer

Opmerking

Inderdaad vers groenvoer en een in een vluchtkooi zetten, zodat ze meters kan maken. Dat zet de darmen ook wel aan het werk en ze valt er nog een beetje vanaf ook. En niet meer verstrekken dan ze op kan. Nu pikt ze waarschijnlijk de lekkerste zaden eruit. En je zou het water eens kunnen verzuren. En dan morgen eens kijken of er kleine wormpjes in de ontlasting zitten.
        Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door JWkanarie Bekijk Bericht
          Dit is de duidelijkste foto die ik ervan kon maken:

https://onedrive.live.com/redir?resi...nt=photo%2cjpg
          Vogel is broedrijp of heeft al gelegd.Heeft de poot er niet erg fris uit zien.

Opmerking

het gele wat je ziet is vet, hij moet dus op dieet.
            groeten gijs

Opmerking

Hallo. Bedankt voor de snelle reacties allemaal! Op dit moment verstrekt ik ongeveer iedere dag groenvoer (broccoli, bleekselderij, andijvie, sinaasappel) hier zal ik dan zeker mee doorgaan. Ik ga de pop in een wat grotere vlucht zetten. De pop is inderdaad broedrijp, maar heeft geen eieren gelegd. Ga er ook niet mee kweken natuurlijk.

Groeten JW

Opmerking

Working...
              X