Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kanaries gaan niet binnen snachts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kanaries gaan niet binnen snachts

Beste

Heb een vraagje
    Heb dit weekend 2 glosters in mijn voiliere buiten
    Nu wanneer alle vogels gaan slapen snachts willen deze niet in het Binnenhof
    Wat kan ik hier aan doen want nu slapen ZE gewoon op de stok buiten

Mvg Kenny

je kan beter als je nieuwe vogels hebt, ze een aantal weken in het binnenhok laten wennen.

meestal gaan ze dan s`nachts wel naar binnen, zeker als daar bijvoorbeeld ook het voer staat.

zijn ze eenmaal gewend buiten te slapen, gaan ze niet snel meer naar binnen.

een kanarie kan, mits er aan gewend te zijn, best wel buiten slapen met deze temperatuur.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oke hartelijk dank nu moet ik Me geen zorgen meer make

Opmerking

inderdaad een tijdje binnen laten. ook zou ik blijven voeren in het nachthok want dan komen ze er dagenlijks
        groeten gijs

Opmerking

Binnen voeren is ook een mogelijk heid
          groet rooie theo

Opmerking

Ik laat een kwartier voor het donker wordt een klein lampje branden in het binnen hok. De vogels gaan altijd naar binnen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kenny0017 Bekijk Bericht
              Oke hartelijk dank nu moet ik Me geen zorgen meer make

Twee van mijn kanaries blijven ook altijd buiten slapen in de voliere, wat het weertype ook is...

Opmerking

Ik heb ze een paar dagen opgesloten maar ze blijven koppig buiten slapen als ze het koud of nat vinden gaan ze wel naar hun binnenhok denk ik

Opmerking

webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

de rosella's hier willen ook maar niet naar binnen snachts, erg koppige vogels
                    groeten gijs

Opmerking

In de strenge winters van een paar jaar geleden waren er een paar van mijn kanaries die ook gewoon buiten bleven slapen bij -10
                      terwijl het nachthok vorstvrij is.
                      Er was er zelf 1 die zich steeds met sneeuw zat te wassen, haar noemde ik sinds die winter "snow"
                      Van mij mogen ze het zelf weten waar ze slapen.

Doeg Dree

Opmerking

Vogels kiezen zelf wel wat hen het best belieft! ze zijn wel harder dan wat we zelf denken!

Wat mss kan helpen: de zitstokken binnen hoger plaatsen dan buiten. Vogels slapen graag hoog.
                        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Working...
                        X