Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verhouding A Vitamine Beaphar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

In het kort gezegd naapen houdt risico in.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
      In het kort gezegd naapen houdt risico in.
      Juist maar ik lees ook in het stuk van Josly dat er commerciele rages zijn waaraan er enkelen goed geld verdienen op de rug van de goedgelovige liefhebber.

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door miro Bekijk Bericht
          Juist maar ik lees ook in het stuk van Josly dat er commerciele rages zijn waaraan er enkelen goed geld verdienen op de rug van de goedgelovige liefhebber.
          de meeste van al die toevoegingen, dienen alleen maar de portemonnee van de maker.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Hoi Erik,

Ik geef Vitamine A alleen aan mijn witte vogels en dit door het ei/kracht voer.Als je bv rode kanaries hebt die kunnen uit wortelen pro vitamine A halen en kan dan door de vogel worden omgezet in A.

Jan.
            Hallo Jan, misschien een late reactie maar welke vitamine A geef je (Beaphar) en hoeveel druppels op hoeveel eivoer?
            Alvast hartelijk dank.
            Gr. Erik

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Erik H. Bekijk Bericht
              Hallo Jan, misschien een late reactie maar welke vitamine A geef je (Beaphar) en hoeveel druppels op hoeveel eivoer?
              Alvast hartelijk dank.
              Gr. Erik
              Hoi Erik,

Ik geef vitamine A en E van de Imme (maar wat is een merk)volgens mij maakt het niet zoveel uit.Half thee lepeltje A en E door 5 tt bakjes eivoer van Quiko bianco.

Jan.

Opmerking

Hoi Erik,

Ik geef vitamine A en E van de Imme (maar wat is een merk)volgens mij maakt het niet zoveel uit.Half thee lepeltje A en E door 5 tt bakjes eivoer van Quiko bianco.

Jan.

Opmerking

Opmerking

Hallo Jan, Zo he, dat is nogal een verschil!!! Dit is bijna 2x zoveel. Watvoor kanaries kweek jij Jan? Misschien moet ik na de kweek maar eens overstappen.
                    Bedankt weer voor je reactie Jan!

Opmerking

Erik ik kweek Dominant wit(mijn parade paardje),Wit en Duitse kuif wit voor de TT. Kweek er af en toe er een Geel split wit in,en ben nu bezig met Duitse kuif Geelmozaiek(uitdaging).

Jan.

Opmerking

Pas op want bij Vitamine A kan overdaad schadelijk zijn... Met als gevolg een trage groei, diarree en het verbleken van de veerkleur. Bij jonge vogels bestaat de kans op sterfte.
                        Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Hans overdaad is zeker schadelijk maar een tekort ook.Wij hebben het wel over ressief witte vogels die het zelf niet kunnen aanmaken.
                          Weet niet of er gegevens bekend zijn bij dieren artsen hoe vaak te veel aan vitamine A voorkomt.Meestal raad de dierenarts vitamines ( bv korvimin)aan in plaats van af.

Jan.

Opmerking

Working...
                          X