Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer is een kanariepietje ''op''?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Joog Bekijk Bericht
    Ben ik nou de enige die hier een zure nasmaak aan overhoud? We weten niet eens waar het vogeltje aan dood is gegaan, voor het zelfde was het idd alleen maar een verkoudheid, en is het vogeltje een enorme lijdensweg gestorven.. Zou idd geen vogeltjes meer houden, zo lijkt mij het ook niet leuk meer..
    Mag ik even benadrukken dat we ons vogeltje acht jaar lang met heel veel zorg, liefde en plezier hebben verzorgd? Eerdere ziektes aan pootjes, oogjes en ook een eerdere verkoudheid hebben wij met zorg behandeld en hij kwam het altijd weer te boven. Ook in zijn laatste weken hebben wij ervoor gezorgd dat hij niks tekort kwam. Alleen de laatste twee dagen voor zijn dood leek hij moeite te hebben met zijn ademhaling, maar het proces van aftakeling was al veel langer bezig (en geloof me, in die periode hebben we echt alles uitgesloten en ontzettend ons best gedaan). Misschien dat deze zure reactie voortkwam uit je zure nasmaak, maar je hebt me echt laten schrikken en dat vind ik heel jammer.

Ik wil iedereen bedanken voor de prettige feedback en medeleven.
    Het beestje ligt inmiddels in een mooi doosje begraven in de tuin van mijn schoonouders, in de zomer zullen hopelijk de bloemen die we hebben gezaaid groeien op het plekje.

Opmerking

ik vind dat je goed hebt gehandeld.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Aan alles komt een einde dus ook een vogel leven. Goed dat hij 8 mooie jaren heeft gehad.

Opmerking

Working...
        X