Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mannen bij elkaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mannen bij elkaar

Hallo,
    Ik heb vier jonge mannen uit twee nestjes van maart en april bij elkaar in een grote voliere in de huiskamer staan. Ze hebben voldoende te doen in de kooi en er hangen meer voerbakjes dan vogels en op wat gekissebis na zo nu en dan bij de gierststengels of het eivoer gaat het erg goed. Ik geniet van hun zangoefeningen en beweeglijkheid en mijn vraag is dan ook of het mogelijk is ze permanent bij elkaar te laten.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Verderop in de kamer staat nog een kooi met de popjes uit dezelfde nestjes, maar die kunnen eventueel ook in een andere kamer gezet worden.
    Ik hoor graag jullie mening hierover ☺
    Groetjes, Claudia

Over wat voor soort hebben we het hier?

Opmerking

kanaries (daar staat het topic bij)
      groeten gijs

Opmerking

hoe groot is deze voliere, waar ze in zitten ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Het is geen probleem om deze samen te houden in de winter, vroeger overwinterden al mijn kanariemans samen. Vanaf eind februari, begin maart kun je deze beter apart steken omdat ze dan driftig worden en beginnen te vechten.

Opmerking

Het zijn inderdaad kanaries en de voliere is 1 breed x 1 diep x 2 hoog.
            Ik dacht ook al dat ze sowieso tot het volgende broedseizoen in vrede bij elkaar konden blijven, maar ik had gehoopt dat ze bij elkaar konden blijven als er niet mee gepaard wordt en er geen poppen in de buurt zitten.
            Bedankt voor de reacties ☺

Opmerking

Working...
            X