Mededeling
Collapse
No announcement yet.
aan tralies pikken
Collapse
X
-
Een tekort of misschien verveling. Als ik hierop google dan kom ik ook uit bij bv parkieten die het doen uit verveling.
Welk tekort het zou kunnen zijn, weet ik ook niet. Zit er roest op die tralies? Of doe je daar soms een stukje fruit of groente tussen de tralies klemmen (dat de tralies toch nog vuilig zijn)?
Opmerking
-
Ze hebben een prima leven dus!
Misschien dat ze het doet omdat ze op die tijden ook de kooi uit wil.
Ben benieuwd of je erachter gaat komen wat het is en anders maar niet teveel op letten.
Groetjes, Chantal
Opmerking
-
Bedankt voor je uitgebreide uitleg, Josly! Kan D3 kunstmatig aangevuld worden of maakt het lichaam het alleen aan door middel van blootstelling aan zonlicht? Mijn kanaries komen zo vaak mogelijk buiten om inderdaad even lekker in de zon te zitten, maar met een nestje is dat onmogelijk.
Ik hoor graag of ik druppels of iets dergelijks kan geven zodat de D3 weer op peil komt en ze van de tralies afblijven.
Groetjes,
Claudia
Opmerking
-
Lees net op google: kabeljauwlevertraan en brood gedoopt in melk. Ik wil dit niet geven zo lang de jongen nog gevoerd worden, dus ze zullen nog even moeten wachten. En over een aantal weken kan de hele familie de zon in. Hopelijk is dit het euvrl en kunnen we het rechttrekken. De pop heb ik trouwens pas sinds begin maart, dus van haar achtergrond weet ik niet veel, maar de man is vorig jaar erg veel buiten geweest, dus toch bijzonder.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking