Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanarie man + pop, maar ik wil geen jongen, vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

als er een popje bij zit zal de man inderdaad iets minder gaan fluiten.
    groeten gijs

Opmerking

De advertentie is niet van mij.

Maar je moet gewoon zelf even een advertentie zetten, waarin staat dat je opzoek bent naar een bastaardpopje in de buurt.

Deze is dichter in de buurt http://www.marktplaats.nl/a/dieren-e...reviousPage=lr
      Last edited by populier; 17-02-2015, 12:16.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Bedankt voor jullie hulp

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht
          Je moet een stapje verder denken Sooky.
          Barmsijscabaret raad je niet aan om een roodmus of sijs te kopen, maar een kruising tussen een kanarie en een roodmus of sijs en dan wel een popje.
          Dus het "product" uit een kanarie en een roodmus of een sijs.
          Klopt als een bus Ele, dit bedoelde ik inderdaad. Een product van Kanarie x Sijs vind je hieronder. Zo'n vogeltje kan je gerust bij je kanarieman plaatsen zonder nakomelingen:

Opmerking

Als dit bastaardpopje eieren legt die onvruchtbaar zijn kun je net zo goed nepeieren onder een kanariepopje leggen.
            Jan.

Opmerking

Je wil geen jongen en je wil dat de man minder gaat fluiten... hmmmm. Lastig ik zou je eigenlijk willen vragen waarom heb je dan een kanarie man in plaats van een pop. Je kunt 2 popjes nemen ook die kunnen een leuk riedeltje hebben lang zo hard niet en ze doen het ook niet vaak.

Maar waarom heb je een kanarie als je het niet fijn vind dat hij veel zingt dat doen ze nou eenmaal zijn ze voor gekweekt, zou je er dan niet beter iets van zebravinken voor in de plaats doen ofzo?

Opmerking

Ik heb de kanarie overgenomen van mijn ouders.

Zij hebben deze gekocht als pop, maar blijkt toch echt een kerel te zijn.

Ik heb genoeg bruikbare tips gekregen, dank je wel voor jullie hulp.

Opmerking

Working...
                X